kastrering av hannhund

*Bianco*

Forumet er livet
noen som vet hva det koster?kan man få dekt noe av det på dyreforsikringen pga atferdsproblemer på hunden?

Aner ikke,men se på Canis.no,der finner du helt sikkert info[;)][:)]

Ble litt nysgjerig,så jeg lette litt og fant:

http://www.canis.no/ekspertpanel/spmsvar.php?emne=1&spmid=7619&mode=eksp&start=1

jeg ringte om kastrering forrige uke og det enes stedet jeg ringte skulle ha 2750 og det andre skulle ha 3200.Ringte dyrlegen jeg brukte på hesten min og han skal gjøre det for en billig penge. Man får ikke det på forsikringen

Mamma fikk det på forsikringen med hunden sin for et par uker siden, pga sykdom.
Men aaaner ikke noe mer enn det!

Vi måtte kastrere pga sykdom og det gikk på forsikringen, men måtte betale egenandel da (husker ikke hvor mye)[:)]

takk for svar alle ihop[:D]

Vi betalte 1600 kr for kastrering.

De skal ha 1500 kr for å gjøre det her. Vi skal ta på vår hund før jul tenkte vi[:)]

Ett lite tips er og prøve kjemisk kastrering før du tar det så langt at du fullfører det helt..
Da får du se hvordan hunden blir etter en evt kastrering, er ikke alle hunder som blir mindre aggresiv/hyper ved og bli kastrert. Går bare ut ifra at det er d du menner med adferdsproblemer.:)
Noen hunder blir og en helt annen hund en den du hadde så det burde tenkes veldig gjennom..

Back
Topp