kastet ut

En tråd i 'Livet med barn 0-1 år' startet av pappa papason, 19 Jan 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. pappa papason Blir kjent med forumet

Ja det roer seg med tiden .

Vi har hatt noen gode prater I det siste . Jeg har ikke Vært feilfri jeg heller å det Gjør fryktelig vondt .

Ønsker alle en god helg

• Liker Liker x 3
  2. pappa papason Blir kjent med forumet

Dagene går så Utrolig seint når enn venter på noe stort .

Ellers hormonene har løpt helt løpsk her .
    Ene øyeblikket . Det er ikke du som er problemet

5 min senere . Stillhet I mange timer
    Heldigvis har svigers Vært her I vinterferien å gitt meg mange gode råd .

Å det samme går igjen
    Ligg lavt
    La henne få fred
    Ikke ta ting til deg
    Hun er ikke seg selv
    Ikke ta på henne osv

Lettere sagt enn gjort . Det er utrolig deprimerende å se noen du er så glad I ha det så vondt å I tillegg omtrent ikke eksistere for vedkommende...

Vil egentlig bare reise langt langt vekk men vet at det ikke er noe løsning .

3. 87'modell Forumet er livet

Kanskje dere kan invitere noen venner på spillkveld f.eks, sånn at dere får noe felles fint å gjøre, som tar fokus litt vekk?
    (Hvis hun orker da.)

4. pappa papason Blir kjent med forumet

Ja vi har faktisk begynt me en tradisjon med bingo hver onsdag på lokal tv .

Idag har jeg brukt tid på å vaske ned huset for å få fokus på andre ting

Vi fikk også hvilt ut fordi svigers tok seg av ungene. Det var herlig .

Nei gleder meg til prinsessa kommer nå . Mest sansynlig vil ting ordne seg da .. det gjelder bare å komme gjennom denne kneika ☺

• Liker Liker x 2
  5. Gledeståre Gift med forumet Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Nå har ikke jeg lest alt her i det siste, men ville bare si at jeg
    Syns det høres ut som hun står i fare for å utvikle alvorlig svangerskapsdepresjon. Dere burde søke profesjonell hjelp. All grunn til å ta dette seriøst.

Du er flink og står på for å holde familien sammen. Håper virkelig du lykkes og at ting ordner seg :Heartred

• Liker Liker x 1
  6. Jade<3 Forelsket i forumet

Nå syns jeg det virker som at kjæresten din får all skylden her. Men du sier om og om igjen at du har grunn i dette du også. Hva mener du at du har gjort for at saken har blitt som den har blitt?
    Jeg nekter å tro at dama di er så psyko som hun kanskje blir fremstilt, for da hadde du ikke prøvd å få dette til å fungere.

• Liker Liker x 1
  7. pappa papason Blir kjent med forumet

Jeg har ikke vist nok forståelse blant annet . Svart igjen fx dette har jeg også skrevet .. det er alltid to sider av en sak og selvfølgelig kan vi alle gjør ting bedre

Men jeg har Vært ærlig . Å jeg er ikke typen som gir opp . Ellers hadde jeg aldri prøvd å få dette til å fungere igjen..

Noe det forøvrig er på god vei til å gjøre bare vi trykker på rette knappene og jobber som et team igjen.

Jeg kan ikke helt se at jeg har gitt henne all skyld . Synd om du sitter med det inntrykket. Det skal du få lov til å mene

Så må jeg spør . Hvorfor I alle dager skulle jeg ha skrevet de tingene om det ikke var fakta .
    Så lenge jeg vet hun ikke er seg selv så kan enn tilgi mye Før enn gir opp .

8. Jade<3 Forelsket i forumet

Nei, jeg skrev nok mer til de andre hormonelle snellene som svarer deg i tråden at du ikke må være tøffel og at hun må du komme deg bort ifra. Sier jo at du har vært ærlig og at dere begge har skyld i at ting kanskje har gått litt over stell.
    Ja, man kan både tilgi mye og overse en hel del når de vi er glad i ikke er seg selv. Så må vi prøve så godt vi kan å fikse ting! Hadde håpet å se at du fikk mer positiv feedback og at vi kunne motivere deg til å fortsette å være forståelsesfull og gi din gravide kjæreste støtte slik at dere begge kommer dere gjennom denne tunge tiden, ja for det er tungt å være hormonell, å krangle med partner, ikke strekke til etc.

• Liker Liker x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  9. pappa papason Blir kjent med forumet

Idag kom vendepunktet

Vi endte til slutt me å bare gråte å gråte begge to . Hvorfor ødelegge hverandre sånn . Ingen av oss kunne forstå det .. Vi fikk bare bekreftet at vi elsker hverandre og at det var oss to for alltid . Idag pratet vi om alt .

Å samboeren min bare gråt å gråt hun var så lei seg for alt . Å da begynte jo eg og

Jeg er så glad for at det endelig er mulig igjen å se fremover

• Liker Liker x 15
    • Hjertelig Hjertelig x 4
  10. 87'modell Forumet er livet

Så bra! Det hørtes veldig terapeutisk og rensende ut! :)

Håper det fortsetter sånn! Vær åpne, rause, vis at dere elsker hverandre hver dag! :)

• Liker Liker x 1
  11. pappa papason Blir kjent med forumet

Takk for alle råd å tips .

Sletter denne tråden idag da ting nå er lagt bak oss å vi ønsker å se fremover ... Edit: det gikk vist ikke ann å slette tråder på dette forumet .. jaja kanskje det kan hjelpe andre . Jeg logger ivertfall ut nå

Det er bare oss selv som kan forsette å Være gode mot hverandre .

Dere som har svart har Vært til god motivasjon og hjelp

• Liker Liker x 2
    Last edited: 26 Feb 2016
  12. 87'modell Forumet er livet

Så flott å høre at dere har kommet dit at dere kan se fremover!
    Godt å vite at det finnes mennesker der ute som er ydmyke nok til å be om hjelp, og ikke minst ta den imot når livet butter litt.
    Medmennesker er de beste rådgiverne! ;)

Lykke til videre! <3

13. Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021

Så bra det går bedre. :)
    Om du ønsker å slette, så send en pm til en moderator. :)

Masse lykke til i framtiden!

14. pappa papason Blir kjent med forumet

En oppdatering er gjerne på sin plass

1 uke til termin å vi er forsatt et par .
    Sterkere enn noen gang

Fra å Være hatet og bate I veien har nå ting gått til at vi ler av vår latterlige oppførsel å at sitat min samboer : det er ingen mann I verden som har stilt opp så mye så deg . Elsker deg min gode samboer ..

Så rådet jeg fikk om å stå I det at hun da ville se hva hun hadde stemte ivertfall. Lenge siden vi har hatt en skikkelig krangel å det er rett å slett bare heilt supert

Hjalp veldig med familievernkontoret. Vi åpnet øyene .

Nå gleder vi oss bare veldig til termin

• Liker Liker x 21
    • Hjertelig Hjertelig x 3
  15. 87'modell Forumet er livet

Ååå, nå ble jeg glad!
    Dette var oppdateringen sin det! ;)

Så godt å høre at det har ordnet seg mellom dere!
    Godt jobba! ;)

Lykke til med siste innspurt! <3

16. pappa papason Blir kjent med forumet

Inatt kom verdens nydeligste prinsesse til verden . ☺☺

• Liker Liker x 16
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  17. 87'modell Forumet er livet

Gratulerer så mye! :D

Fortsett å være rause med hverandre i tiden fremover nå, og kos dere med den nye prinsessa! <3

18. Minimeg Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Januarlykke 2019

Gratulerer så mye! Og så godt å lese at dere har det bra! Kos dere masse med den lille :Heartred

19. Netta-Mor Gift med forumet Februarlykke 2016

Gratulerer så mye med den lille og flott å høre det ordnet seg :) stå på!

20. Sima Gift med forumet Novemberlykke 2015

gratulerer så mye, og lykke til på veien videre! :D

Del denne siden