kastet ut

En tråd i 'Livet med barn 0-1 år' startet av pappa papason, 19 Jan 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. pappa papason Blir kjent med forumet

Da ble jeg kaster ut av min kjære . Eller hun som var det . Hun er blitt helt I ubalanse av graviditeten. Vi bare krangler og krangler å idag fikk hun nok .

Hvordan løse dette . Jeg klarer ikke miste dem

• Liker Liker x 3
  2. bondemamma85 Forumet er livet ❤Januarlykke 2022❤

gi henne litt tid,kan hende hun angrer seg. Vis at du er glad i henne og at du støtter henne selv om hun sikkert kan være et troll innimellom akkurat nå:p vit at d blir bedre!:) hilsen ei som kjørte av sted både titt og ofte fordi hun var sur på gubben :p

• Liker Liker x 3
  3. Druesaft Elsker forumet FebbisBebbis2021 ❄️

Hva krangler dere om?

4. pappa papason Blir kjent med forumet

Filleting . Så er det så mye utenom å vi begge er dødsslitne

Last edited: 10 Feb 2016
  5. Miss_30 Forumet er livet Septembergull'17

.

Last edited: 20 Jan 2016
  6. Druesaft Elsker forumet FebbisBebbis2021 ❄️

Snakk med henne om hva som er viktig. Er det virkelig verdt å krangle og lage ustemning om de småtingene da? Hva ønsker dere for fremtiden? Nå venter dere barn sammen, dere er nødt til å samarbeide og jobbe for at stemningen er god. Hvis hun bjeffer til deg, bit det i deg, og ikke svar med samme mynt. Etter en stund vil hun nok innse at det var dårlig gjort, og så beklage eventuelt prøve å sjerpe seg. Hvis dere begge agerer mot den andre vil det bare eskalere slik det tydeligvis har gjort nå. Mange blir ekstra touchy under graviditeten, og da må dere mannfolk prøve å heller pust rolig og tenke på at dette mennesket har dere valgt å leve sammen med, og dette er en tilstand som går over. Tro meg, det er ikke bare bare å gå gravid heller. Det kan lett bli en unnskyldning for mye, men det påvirker alt, både kropp, energi, humør og psyke.

• Liker Liker x 9
  7. LykkeSusanne Flørter med forumet

Oi så leit å lese :/ får håpe det ordner seg for dere :(

8. pappa papason Blir kjent med forumet

Takk for gode råd .

Desverre jeg har ikke bitt tenna sammen godt nok

9. Lutzern Februar 14 - miss trøtt Februar 2014 - Skjult forum VIP

Jeg synes det er litt forskjell på å "svelge kameler", "bite tenna sammen", "stå på pinne for" kjæresten til vanlig og under graviditet. Graviditet og spedbarnstid er litt unntakstilstand der man ikke helt har kontroll over hormoner og følelser og ...eh rasjonell tenkning :p Så jeg tenker at da gjelder det å godta litt mer. I gode og onde dager, in sickness and health osv ;) Innenfor rimelighetens grenser da selvfølgelig. Håper det ordner seg for dere!

• Liker Liker x 5
  10. Mrs. Lynch Heldig mamma! Juli13-jentene

Så leit :(
    Ikke så lett å komme med noen råd. Håper det ordner seg!

11. pappa papason Blir kjent med forumet

Håper jeg og .

12. pappa papason Blir kjent med forumet

Håper jeg og . Fått beskjed jeg må holde avstand.Kanskje hun da gir meg tillit igjen å ser jeg Gjør det som er best for henne . Så får jeg bare ligge lavt fremover å blir ikke ting bedre ei god stund etter fødsel så må jeg bare ta det derifra igjen

13. pappa papason Blir kjent med forumet

Føler jeg er syndebukk men at alt har en sammenheng men jeg får bare begynne me meg selv så får hun komme etterhvert å bli bedre til ting når d har roet seg

14. Lillemy. Forumet er livet Sensommerbarna 2019 Desemberskattene 2014

Får håpe det bare er hormonene som løper løpsk

• Liker Liker x 1
  15. pappa papason Blir kjent med forumet

Håper jeg og .

Ja håper og det er hormonene . Hvis ikke er det jo bare å avslutte . Livet går jo videre etterhvert

16. Malvinka Forumet er livet Aprillykke 2016 Julibarna 2019

Om det ikke bedrer seg så kan det kanskje være lurt å sjekke ut arrterapi/familieterapi. Hormoner er nok i sving under svangerskapet, men jeg ville nok ikke kastet min mann ut av huset om det bare hadde vært for hormonene sin skyld. Det kan jo tyde på som det er noe mer som ligger bak her og som bør tas tak i før småbarnsperioden setter inn for fult.

• Liker Liker x 1
  17. Lutzern Februar 14 - miss trøtt Februar 2014 - Skjult forum VIP

Hvis du sier du ser hun ikke har det bra og spør hva hun ønsker at du gjør for henne? Hender vi damer forventer at menn er tankelesere :p

18. pappa papason Blir kjent med forumet

Ja å det har jeg nok ikke alltid Vært men uansett hva jeg Gjør er alt galt .

19. pappa papason Blir kjent med forumet

• Liker Liker x 1
  20. Malvinka Forumet er livet Aprillykke 2016 Julibarna 2019

Det høres jo ut som ihvertfall du vil jobbe for at forholdet skal holde og det er jo en veldig god start. Håper det ordner seg for deg og at dere finner sammen igjen :)

• Liker Liker x 1

Del denne siden