Kastet steiner på barnehagebarna !

Felice

Glad i forumet
I dag når jeg hentet sønnen min i barnehagen hadde han en stor kul i panna. Det viste seg at det hadde kommet forbi en guttegjeng ( i 10-årsalderen ) og begynt å kaste steiner på barnehagebarna .

Heldigvis ble ikke flere barn truffet. Personalet hadde prøvd å få tak i guttene men de hadde virkelig tatt beina på nakken.

Nå vurderer jeg å ta kontakt med skolen så de får tatt opp hendelsen. Man finner jo ikke ut hvem som står bak men kanskje budskapet når frem til de rette personene på den måten. Det er liksom for ille om de går videre og tror den slags er helt greit. Hva om de hadde truffet noen av de mindre barna ?  
Spørsmålet er om jeg overdriver litt, er jo litt lett å miste hodet når man står midt oppe i det selv. Hadde dere gått videre med saken ? Det kan jo også hende at det var en forhistorie der som ikke de voksne fikk med seg.  (De så ikke selve hendelsen ).

Dette ville jeg gått videre med ja uten tvil! Egentlig er det barnehagen som skulle gjort det!

stakar gutten din, for ett sjokk det måtte ha vært!

Jeg hadde helt garantert gått videre med saken, det der er uakseptabelt, kunne jo blitt alvorlige skader på bhgbarna!

ORIGINAL: till

Dette ville jeg gått videre med ja uten tvil! Egentlig er det barnehagen som skulle gjort det!

Ja, jeg synes også egentlig at de burde gjort det, det var jo tross alt flere barn som ble rammet selv om bare min sønn ble truffet.
Men de virket ganske laidback over hele situasjonen så det var derfor jeg begynte å lure på om jeg overdramatiserte.
Jeg skal snakke med de igjen på mandag for å først forsikre meg om at jeg har forstått situasjonen rett, det var litt kaotisk ved hentinga i dag.  

ORIGINAL: ruth_85

Jeg hadde helt garantert gått videre med saken, det der er uakseptabelt, kunne jo blitt alvorlige skader på bhgbarna!

ORIGINAL: till

å fy satan...[:@][:@] stakars gutten din [:(]
Syns de burde tatt det opp,det er jo farlig![&:]

Fy fillen så stygt gjort.
Stakkars gutt.......

JA jeg hadde gått videre med det.
Jeg jobber som ped leder i en barnehage og jeg selv hadde tatt kontakt med skolen for sånn oppførsel er ikke akseptabelt........ [:@]

sign! Slik oppførsel synes jeg er uakseptablt, og guttene på 10år burde virkelig vite det, og iallfall bli fortalt hvor galt det er!!

ORIGINAL: mygirl26

Å herlighet...
Uten tvil gått videre med saken ja...
Er jo ganske så alvorlig når de kaster steiner på små barn.

Sign!!

ORIGINAL: Ghg

Fy fillen så stygt gjort av de gutta burde ha bedre vett en det.

Stakkars gutten din.......

JA jeg hadde gått videre med det.
Jeg jobber som ped leder i en barnehage og jeg selv hadde tatt kontakt med skolen for sånn oppførsel er ikke akseptabelt........ [:@]

ORIGINAL: Ivibivi

Herregud!

Jeg hadde gått videre med det ja, ingen tvil!!

SIGN

hadde klikket ej. syns barnehagen selv skulle gått videre med det faktisk. det var de som hadde ansvar for ungene.

Jeg hadde gått videre med det, men det burde egentlig hvert barnehagen som hadde tatt det opp med skolen.

Back
Topp