Noen andre som har kastet opp allerede?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer den ja! Sambo kjøpte wonderbaum her om dagen, selvom jeg gjemte den vekk i dashbordet, så kjente jeg lukten komme sigende! BlæhNei, men blir fortere bilsyk![]()
Var kun utfor huset da jeg skulle på kontroll. Håpe for all del at alle svangerskap ikke er lik! 
Nei, heldigvis ikke. Merker kvalme og svimmelhet på morgenen, men det går seg til i løpet av ett par timer. Håper jeg slipper unna ekstremkvalmen denne gangen. Jeg har heldigvis aldri kastet opp i svangerskapene mine *bankibordet*
OFF, sånn var jeg og. Innlagt fra uke 8 til 22 sist. så håperhåper denne gangen. Men spydde jo allerede i går..Heldigvis ingen spying foreløpig. Da jeg var gravid forrige gang var jeg frisk som en fisk og veldig ernergisk t.o.m samme dag jeg var å fikk bekreftet graviditeten hos legen (5 +5). Dagen etterpå startet "helvette" da spydde jeg dag og natt i mange mnd.Var kun utfor huset da jeg skulle på kontroll. Håpe for all del at alle svangerskap ikke er lik!
![]()
Ja, helt ekstremt kvalm. Svimte av om jeg anstrengte meg og fikk i meg helt minimalt. Lå i fosterstilling frem til uke 21, til tross for dobbel dose kvalmestillende. Men kastet aldri opp, skulle egentlig ønsket det innimellom bare for å lette kvalmen litt. Men det berget meg nok fra ende flere innleggelser.Har du hatt ekstremkvalme men ikke kastet opp ?![]()