kastet opp?

Nei, heldigvis ikke. Merker kvalme og svimmelhet på morgenen, men det går seg til i løpet av ett par timer. Håper jeg slipper unna ekstremkvalmen denne gangen. Jeg har heldigvis aldri kastet opp i svangerskapene mine *bankibordet*

Nei, men blir av og til veldig "uggen" og har litt halsbrann. Men da jeg er sykepleier må jeg si at jeg begynner å reagere på diverse lukter som jeg ikke har reagert på før..:P Er redd for å reagere så sterkt at det blir et problem i jobben...

Nei, heldigvis :)

Nei, men blir fortere bilsyk :)
Signerer den ja! Sambo kjøpte wonderbaum her om dagen, selvom jeg gjemte den vekk i dashbordet, så kjente jeg lukten komme sigende! Blæh :P

Heldigvis ingen spying foreløpig. Da jeg var gravid forrige gang var jeg frisk som en fisk og veldig ernergisk t.o.m samme dag jeg var å fikk bekreftet graviditeten hos legen (5 +5). Dagen etterpå startet "helvette" da spydde jeg dag og natt i mange mnd. :fart005 Var kun utfor huset da jeg skulle på kontroll. Håpe for all del at alle svangerskap ikke er lik! :angel11

Nei, heldigvis ikke. Merker kvalme og svimmelhet på morgenen, men det går seg til i løpet av ett par timer. Håper jeg slipper unna ekstremkvalmen denne gangen. Jeg har heldigvis aldri kastet opp i svangerskapene mine *bankibordet*

Har du hatt ekstremkvalme men ikke kastet opp ? ;)

Heldigvis ingen spying foreløpig. Da jeg var gravid forrige gang var jeg frisk som en fisk og veldig ernergisk t.o.m samme dag jeg var å fikk bekreftet graviditeten hos legen (5 +5). Dagen etterpå startet "helvette" da spydde jeg dag og natt i mange mnd. :fart005 Var kun utfor huset da jeg skulle på kontroll. Håpe for all del at alle svangerskap ikke er lik! :angel11
OFF, sånn var jeg og. Innlagt fra uke 8 til 22 sist. så håperhåper denne gangen. Men spydde jo allerede i går..

Har du hatt ekstremkvalme men ikke kastet opp ? ;)
Ja, helt ekstremt kvalm. Svimte av om jeg anstrengte meg og fikk i meg helt minimalt. Lå i fosterstilling frem til uke 21, til tross for dobbel dose kvalmestillende. Men kastet aldri opp, skulle egentlig ønsket det innimellom bare for å lette kvalmen litt. Men det berget meg nok fra ende flere innleggelser.

Jeg har ikke kjent antydning til kvalme enda, og håper den holder seg unna også!!

Kvalmen kom i dag!! Bah. Håper det ikke blir like ille som sist!

Har ikke kastet opp, men var nære på i dag, løp på badet og svetta som en gris, men det gikk over:p må vel bare være flink til å spise temmelig fort etter jeg står opp.

Elsker appen <3

Ikke kastet opp, gjorde ikke det sist svangerskap heller. men er ganske kvalm til tider. Og blir veldig fort bilsyk?? Aldri hvert plaget av det før ;) Begynte å lure litt på det nå når vi var på ferie i Italia, bodde langt oppi fjellene og jeg ble så fryyktelig kvalm hver gang vi kjørte bil.

Ikke kastet opp. Men er kvalm hele tiden.men mini var jeg litt uggen i begynnelsen og kastet opp kun 1 gang :)

Hadde en dag med morgen kvalme den uken jeg fikk vite at jeg var gravid (forrige uke) og endel brekninger, er litt mere sensitiv på lukter og spiser nå ting jeg aldri har likt før, men ikke noe kvalme eller ubehag så langt etter den dag i forrige uke, bare kjempe vonde bryster, og VELDIG trøtt, men ellers kjempe topp form, har også lagt om kostholdet mitt helt, og spiser bare sunn mat :) Frister ikke med noe søtsaker eller brus etc, men har fått helt dilla på nøtter og tørket frukt :) :blob7 :cool05

Back
Topp