kastet opp?

Nei, heldigvis ikke. Merker kvalme og svimmelhet på morgenen, men det går seg til i løpet av ett par timer. Håper jeg slipper unna ekstremkvalmen denne gangen. Jeg har heldigvis aldri kastet opp i svangerskapene mine *bankibordet*

Nei, men blir av og til veldig "uggen" og har litt halsbrann. Men da jeg er sykepleier må jeg si at jeg begynner å reagere på diverse lukter som jeg ikke har reagert på før..:P Er redd for å reagere så sterkt at det blir et problem i jobben...

Nei, heldigvis :)

Nei, men blir fortere bilsyk :)
Signerer den ja! Sambo kjøpte wonderbaum her om dagen, selvom jeg gjemte den vekk i dashbordet, så kjente jeg lukten komme sigende! Blæh :P

Heldigvis ingen spying foreløpig. Da jeg var gravid forrige gang var jeg frisk som en fisk og veldig ernergisk t.o.m samme dag jeg var å fikk bekreftet graviditeten hos legen (5 +5). Dagen etterpå startet "helvette" da spydde jeg dag og natt i mange mnd. :fart005 Var kun utfor huset da jeg skulle på kontroll. Håpe for all del at alle svangerskap ikke er lik! :angel11

Nei, heldigvis ikke. Merker kvalme og svimmelhet på morgenen, men det går seg til i løpet av ett par timer. Håper jeg slipper unna ekstremkvalmen denne gangen. Jeg har heldigvis aldri kastet opp i svangerskapene mine *bankibordet*

Har du hatt ekstremkvalme men ikke kastet opp ? ;)

Heldigvis ingen spying foreløpig. Da jeg var gravid forrige gang var jeg frisk som en fisk og veldig ernergisk t.o.m samme dag jeg var å fikk bekreftet graviditeten hos legen (5 +5). Dagen etterpå startet "helvette" da spydde jeg dag og natt i mange mnd. :fart005 Var kun utfor huset da jeg skulle på kontroll. Håpe for all del at alle svangerskap ikke er lik! :angel11
OFF, sånn var jeg og. Innlagt fra uke 8 til 22 sist. så håperhåper denne gangen. Men spydde jo allerede i går..

Har du hatt ekstremkvalme men ikke kastet opp ? ;)