kastet opp på kontroll mannen

Latina20

Forelsket i forumet
satt på bussen igår på vei fra legen, jeg var litt småkvalm, men jeg har ikke spydd på mange uker at jeg trodde hele kaste opp perioden var over.. to kontroll fyrer gikk inn på bussen, jeg løp ut av bussen og kanskje de mistenkte at jeg ikke hadde billett, at det var derfor jeg løp ut når de kom inn. dem gikk ut de også og han ene sto ved siden av meg, jeg var så kvalm og like før jeg kastet opp at jeg ikke fikk med meg hva han sa.. plutselig kom spyet, men jeg så ikke at det var på kontrollørens fot jeg kastet opp.. han så litt småsur, men spurte går det bra? og jeg sa ja, beklager jeg er gravid.. og da sa han ok da skjønner jeg og så gikk dem på bussen igjen...

Uff....hehe....![:)]
Får håpe det bare var ett engangs tilfelle nå da - siden du har holdt deg så lenge.

ja, det var litt rart jeg har ikke kastet op på lenge...

Hahaha! Uff, ikke gøy å kaste opp, men syntes det var litt morsom lesning [:D]

hehe! der fikk han den[;)]

Hehe morsom spyhistorie [;)], men stakkar deg.

Hehehehe... Uff da, stakkars. Jeg har også måttet løpe ut av bussen for å kaste opp, men aldri på noen! Mange stygge blikk man får! [&o]  

Jeg er mye bedre nå, mindre kvalm, men så plutselig kan det komme. [:@]

Hahaha!
[:D]

ja hehe jeg synes det er morsom nå, men akkurat da var det ikke morro nei..føles som om det var ment aat jg skulle kaste opp på han for han glemte å spørre om billeten og mitt månedskort hadde tydeligvis gått ut dagen før tihihi....

hmm la merke til det nå at på den ene tickeren min står det 17 uker og 3 dager
og den andre 17 uker og 2 dager
det er vel den øverste som stemmer best

sånn fikset

Back
Topp