Kastet opp for første gang, over 13 uker!

Hoppestokk

Elsker forumet
Himmelbarn
Februarbarna 2020
Februarlykke 2022❄️
I dag er jeg på jobb som vanlig, og hadde to timer morgenundervisning med en klasse. De fikk pause etter ca én time, og jeg gikk for å drikke litt vann. Tok et par gode slurker på vei tilbake til klasserommet, da jeg plutselig ble uvel og fikk rar smak i munnen. Gikk da til dametoalettet og kastet opp over hele dodøra (sorry for detaljer).

Dette er første gang jeg har hatt noen antydning til å være kvalm og dårlig, har vært i super form hele veien. Er det flere som har opplevd det samme? Er det et typisk engangstilfelle eller vil det vedvare? Var i like god form etterpå, og tok en tyggis og fortsatte undervisninga! Er 13+2 uker nå. Hjelpes!:hungover:
 
Jeg har også bare kastet opp en gang, og jeg var også over 13 uker da. Tror jeg rett og slett var forstoppet, at det var det som utløste det :hungover:
 
Jeg kastet opp nå i uke 16. Var ikke kvalm i forkant, men spiste mange eplebiter på kort tid. Kjente liksom at de ikke ville helt ned i magen og så plutselig kom de i retur ;)
 
Jeg kastet opp nå i uke 16. Var ikke kvalm i forkant, men spiste mange eplebiter på kort tid. Kjente liksom at de ikke ville helt ned i magen og så plutselig kom de i retur ;)
Jeg har også bare kastet opp en gang, og jeg var også over 13 uker da. Tror jeg rett og slett var forstoppet, at det var det som utløste det :hungover:

Rare greier ;) er vel bare et tegn på at ting skjer kanskje! Kroppen er morsom:happy:
 
Haha jeg også kastet opp for første gang i dag (uke 13), men var nok pga tannbørsten denne gangen :p
 
Back
Topp