kaster hodet fra side til side..

M*

Forumet er livet
VIP
når lillegutt er trøtt og skal sove da kaster han hodet sitt fort fra side til side mens han halvsover[&:] noen av deres babyer som gjør det?
 
Ja. Hun gjør det når hun nettopp har våknet også. Det ser ut som hun liksom må ha med seg mest mulig av alt som skjer rundt seg, på en gang! Det er jo som regel ingenting ettersom vi gjerne er alene hjemme eller faren enda sover når vi står opp første gangen :P

Ser ut som hun følger med på en tenniskamp!
 
Ja slik er det her og [:)]   Virker som han er veldig nyskjerrig [:)]
 
Samme her![:)] Ser ut som hun følger med en tenniskamp ja..hehe[:D].
 
min har øya igjen da han..[8|] så han er nok ikke nysgjerrig.. kanskje han bare prøver for harde livet å holde seg våken[X(]
 
Snuppa her også gjer dette.. både med opne og igjen auge..
 
Lilja gjør også det. Virker som hun prøver å finne en god stilling, eller at hun leter etter noe å legge ansiktet mot.
 
De gangene Markus vil ha mat på natta, så driver han sånn. Han skriker aldri, men jeg våkner av at han ligger sånn og kaster på hode og peser på en måte... Og når jeg legger han til da er han dødsulten stakkars! Merkelig at han ikke skriker for å vekke meg, for jeg innbiller meg at han ligger sånn en god stund før jeg våkner av det[8|]
 
Min gjør det også.....[:)]
 
Litt usikker på hva du mener.

Men hun har lenge drivi å kasta seg nedover mot puppen når hun vil ha mat.. [:D][:D]
 
Snuppa her også gjer det, rett før ho sovnar kan ho plutselig få slike "anfall". Akkurat som ho gjer det for å halde seg våken.. Eg brukar å halde handa forsiktig på kinnet hennar for å halde i ro hovudet, då sovnar ho som regel med ein gong.
 
Her ein kveld når pappaen skulle legge ho hadde ho heldt på med dette lenge, kvar gong ho nesten sovna begynte ho med det slik at ho vekte seg sjølv litt igjen. Til slutt hadde han gitt opp og bere satt og såg på kor ho styra. Ho virra lenge, før ho stoppa opp, såg på han, spytta ut smokken og slokna ;)
 
Når hun ligger i senga eller ligger i det hele tatt gjør hun det..Hun gjør det før hun sovner da. Med begge armene under hodet og styrer med hodet.. Så sovner hun.. Jeg tolker det sånn at hun er trøtt jeg.. [8D]
 
Jada. Sebastian holder også på sånn når han holder på å sovne.
 
Sånn gjør min lille også når hu skal sove! Som noe andre sier så virker det som hu prøver og ikke sovne ;P
 
ORIGINAL: delma

De gangene Markus vil ha mat på natta, så driver han sånn. Han skriker aldri, men jeg våkner av at han ligger sånn og kaster på hode og peser på en måte... Og når jeg legger han til da er han dødsulten stakkars! Merkelig at han ikke skriker for å vekke meg, for jeg innbiller meg at han ligger sånn en god stund før jeg våkner av det[8|]


Akkurat det samme gjør jenta mi.
 
Back
Topp