Kaster dere smågodtet ungene får idag?

Orly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2016
Gjør dere?
Tenkte jeg skulle se litt an hvor mye og hvordan det ser ut, når vesla kommer hjem.
Tanken er litt ekkel, mtp hvor mange barnenever som evt har grafsa oppi bollen. Samtidig så spiste hun mye sand når hun var liten. :rolleyes:

Vi har kun kjøpt inn innpakket snop! Håper vilt at det kommer unger hit, men vi bor litt avsides i toppen av en mørk allé :( vi har på utelysene, for å si det sånn!

Feirer ikke, men akkurat det hadde jeg ikke brydd meg om. Er ikke så ofte syk så jeg tror hun tåler litt slike basilusker. Utveksles jo mye slikt elles også.

Hun går i barnehage, så det går fint :p selv har vi kjøpt innpakket godteri. Men det er egentlig helt tilfeldig..

Vi har bare gått hos nærmestw naboer, og barnehender er vi ikke bekymret for, så smågodtet får hun beholde.

Hadde vi gått hos fremmede hadde alt som ikke var pakket inn måttet gå

Vi feirer ikke men de går da vitterlig i bhg og får i seg alt mulig der så én dag med heimeplukka godteri dør de nok ikke av uansett :-P Svigers har nok laget til noe der de bor men de kjøper alltid smågodt å legger i poser men de bruker ALLTID engangshansker :-)

Vi har kun kjøpt inn innpakket snop! Håper vilt at det kommer unger hit, men vi bor litt avsides i toppen av en mørk allé :( vi har på utelysene, for å si det sånn!

Det gjør vi også... Vi vil gjerne ha små skumle barn på besøk, men så får vi ikke på utelyset!! Føles som om vi er de nye, kjipe naboene, men saken er at vi ikke får det på etter at elektriker var her på torsdag.... :(

Eneste smågodt de fikk var i hver sin knyttet pose, så det kastes ikke, men eldste får ikke spise det, pga at smågodt ikke er garantert fritt for spor av nøtter, spadene brukes på alt og noen av dem er det nøtter i. Det bytter vi glatt med noe fra vår egen skål, så kan jeg spise det ;-)

Nei, kaster ikke. Sikkert ikke noe mere bakterier enn det han får i barnehagen!
Jeg kjøpe bare innpakket godis selv, og ser mange andre også gjør det :-)

Vår er for liten til å gå så det problemet slipper vi. Selv deler vi bare ut snop som er innpakket, så vi kan fint spise rester i dagene fremover :cool:

Back
Topp