Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da må du begynne å ta det mer med ro! kvalme på kvelden skyldes ofte for mye aktivitet eller stress på dagen! Er 17+2 nå, og har vært kvalm helt til juleferien. Nå har jeg kun vært kvalm noen minutter på morningen pga lavt blodsukkerFrem til uke 12 kastet jeg opp tre ganger tilsammen - nå derimot, enda flere uker inn i svangerskapet er det verre enn noen gang. Særlig på kvelden, kastet opp hver dag rundt klokken åtte de siste fire dagene Kjenner jeg begynner å bli sliten av det. Måtte det gi seg snart hos oss begge
Da må du begynne å ta det mer med ro! kvalme på kvelden skyldes ofte for mye aktivitet eller stress på dagen! Er 17+2 nå, og har vært kvalm helt til juleferien. Nå har jeg kun vært kvalm noen minutter på morningen pga lavt blodsukker
Sent from my iPad using BV Forum
Ja, prøv det!Kan nok ligge noe i det ja har blitt mye med jul, familieselskap og you name it Har kun slappet av i dag, så da får vi se
Er i uke 16, og jeg er fortsatt kvalm nå og da denne gangen...men med førstefødte var jeg kvalm og kastet opp i 6 mnd dessverre. Jeg prøvde alt, og ingen ting hjalp. Det var snakk om innleggelse for jeg var så uttørret. Plutselig en dag gikk det over...og da tror jeg at jeg spiste for et helt år, for jeg var så sulten. Jeg gikk opp MANGE kilo på de siste ukene, så det har jeg i bakhodet nå...vil ikke ha den vektøkningen igjen :-/Jeg er 15 uker på vei og kaster opp hver eneste dag. Hadde håpet kvalmen snart gav seg. Hvilke erfaringer har dere?