"Kaste" white spirit..?

©Smartass

Forumet er livet
Ja, jeg har en full faske white spirit som jeg ikke trenger, og lurer på hva man gjør med sånt?[:-]

Ikke noe sjakktrekk hverken å helle ut i vasken eller kaste i søpla tenker jeg..?[8D]

Spar den, til du får bruk for den? 

du kan gi den til noen som driver og maler/pusser opp.
da trenger man whitesprit

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

du kan gi den til noen som driver og maler/pusser opp.
da trenger man whitesprit

Ja, er vel siden sånt vi har den til overs også.[8D]
Vi har nå minimalt med oppbevaring osv. så alt unyttig må ut![:D]

Om dere har fått sånn kasse fra renovasjonsselskapet (rød?) så kan den settes ut der og leveres når de henter sånt, ellers må det leveres på gjenvinningsstasjon...

helte den ut engang jeg husker jeg..i do[X(][X(][X(] smart,nei..

Du kan sikkert levere den inn til en butikk som selger slikt, maleforettning elns. De kan sikkert kaste den for deg [:)]

Heter det Spirit??? Har alltid sagt sprit jeg - White sprit [X(]

Her må vi levere sånt på gjenvinningsstasjonen.

ORIGINAL: Vaffelrøra

Du kan sikkert levere den inn til en butikk som selger slikt, maleforettning elns. De kan sikkert kaste den for deg [:)]

ahhhh, smart![:D] gjenvinnigsstasjon blir stress[:-] hvis det ikke er der man kaster glass og sånt?
men malebutikk skal jeg prøve[:)]

og mens vi er inne på det, hva med en helvetes svær sprøytespiss?[:-] bare å hive i søpla?[:)] (ikke "brukt på folk" holdt jeg på å si, fikk den med fra sykehuset i en flaske saltvann)

ORIGINAL: ©Smartass

og mens vi er inne på det, hva med en helvetes svær sprøytespiss?[:-] bare å hive i søpla?[:)] (ikke "brukt på folk" holdt jeg på å si, fikk den med fra sykehuset i en flaske saltvann)

apoteket kan den vel leveres på.

ORIGINAL: ©Smartass

ORIGINAL: Vaffelrøra

ahhhh, smart![:D] gjenvinnigsstasjon blir stress[:-] hvis det ikke er der man kaster glass og sånt?
men malebutikk skal jeg prøve[:)]

Legg den i en tomflaske og lever den på helsestasjonen..[:)]

Eller apoteket ja [:)]

ORIGINAL: talata

Heter det Spirit??? Har alltid sagt sprit jeg - White sprit [X(]

Jeg sier det jeg også..[:D]

Ok, så apoteket og maleforretning. Takk for hjelpen!![:)]

Back
Topp