Kaste opp...

Myth

Forelsket i forumet
er det verste jeg gjør. Jeg kom inn dørene på jobben da jeg begynte å brekke meg. Løp til do og kastet opp. Sjekket mail og ga beskjed til sjefen om at jeg gikk hjem. Nå håper jeg at jeg overlever trikketuren hjemover!

Huff, håper turen hjem går fint og at formen stiger i løpet av dagen[:)]

Vet sjefen at du er gravid? Bare lurte på om det er gyldig grunn til å gå hjem fra jobb hvis man spyr, he he, for i dag sliter jeg selv med å holde ting nede... Kvalmere i dag enn ellers[&:]

Nei, de vet ikke noe, men er man syk så er man syk :)

Uff da...Ja, det lukter ikke akkurat blomster på trikken heller...

Hadde selv sikkert kastet opp der om jeg så måtte ta den nå...[:-]

Uff...Håper det gir seg snart da...Du får ringe legen og høre om du kan få en sykemelding så du slipper å bruke opp egenmeldingene dine...

Ja, er man syk så er man syk[:)]

Her vet sjefen min det, men virker ikke som kvalme i svangerskapet er godkjent grunn for å holde seg hjemme..
Sånn er det å jobbe i en skikklig mannsdominert bedrift[&:]

Vi har IA, så jeg har 28 dager. Tror ikke jeg bruker opp de med det første :)

ORIGINAL: honning84

Huff, håper turen hjem går fint og at formen stiger i løpet av dagen[:)]

Vet sjefen at du er gravid? Bare lurte på om det er gyldig grunn til å gå hjem fra jobb hvis man spyr, he he, for i dag sliter jeg selv med å holde ting nede... Kvalmere i dag enn ellers[&:]

ja det er en gyldig grunn å gå hjem fra jobb om man spyr...
jeg får ikke komme på jobb om jeg har spydd dagen i forveien...

og jeg har merket at om kroppen er ekstra sliten så blir jeg fortere kvalm..

så de dagene jeg ringer jobben og sier at jeg ikke kommer inn pga at jeg er helt utslitt så får jeg bare som svar: ja, ikke kast opp no og sov godt videre...
Jeg har en arbeidsplass hvor tror at alle vet det. og forstår hvordan jeg sliter...

og honning kvalme kan komme utav at kroppen har over jobbet... så har sykemelding fra legen, og når jeg har behov for å ta det rolig så har jeg fått streng beskjed om at jeg ikke skal redde verden den dagen. Då SKAL jeg slappe av..

Tusen takk for svar Turteldue[:)]
Er bare at de vet på jobb at jeg er gravid og da virker det som at hvis jeg er kvalm så må jeg på jobb... Spyr jeg så må jeg komme på jobb i løpet av dagen når kvalmen har roet seg... Skal ikke være lett, hehe[:)]

Jobber fullt så er klart det gjør nok sitt til at kvalmen er her for er sliten og kvalm hele dagen jeg er på jobb frem til ett par timer etter jobb... Får nok se dette an, spyr heldigvis ikke enda[:)]

Back
Topp