Kaste opp i uke 13

Vesla12

Flørter med forumet
Jeg var kjempe kvalm fra uke 4 til uke 9 men etter det har jeg vært nærmest meg selv igjen. Kasta aldri opp i den perioden. Nå nettopp skjedde derfor noe som satte meg litt ut. Jeg spiste en bagett og ikke før jeg har spist siste biten måtte jeg løpe på do og kaster opp alt sammen. Rakk såvidt frem.. Er ikke det litt merkelig å kaste opp først i uke 13? Med en gang det var ute så følte jeg meg verken kvalm eller uvel, bare sliten. Virker jo derfor ikke som det er omgangssyken heller. Noen som har opplevd noe lignende?
 
Forrige svangerskap kunne det gå alt fra 2 dager til en uke mellom hver gang jeg kastet opp den siste måneden før det ga seg. Ga seg helt rundt uke 20.
 
Det er like vanlig å kaste opp i uke 13 som i uke 5... Spiller ingen rolle om det har vært opphold mellom kvalmen..
 
det er heldigvis ikke uvanlig :) bare kroppen som surrer hormonene dine i ring :p
 
Ofte gått på smellen og tenkt at kvalmen er borte, men plutselig kommer den igjen.
 
Vet at det florerer av omgangssyke nå da og kan jo tenkes det faktisk er det?
Uansett , føler virkelig med deg ;)
Håper du slipper unna noe mer enn denne gangen :)
 
Opplever hvis jeg er fryktelig sliten blir jeg ofte kvalm og kaster opp noe som skjedde i dag, var en uke siden sist. Er 13+2
 
Back
Topp