Kaste inn håndkle?

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Etter en natt uten serlig søvn og mye kynnere måtte jeg ringe inn syk på jobb.. Kjenner jeg er helt ferdig. Er bare ut neste uke så er permisjonen her. Men nå kjennes d ut som en evighet.... Vil bare sove jeg....:):)

Men nå kjenner jeg at jeg er fryktelig nærme å kaste inn 100% sykemeldt håndkle..

Huff. .. Håper en sove dag hjemme er d som skal til for å holde ut noen dager til:):)
Dagens syt fra meg... enn så lenge;)

Høres ut som om både du og kroppen er klare for permisjon, så det skal du ikke ha noen høy terskel for! :)

Håper du får sovet noe i løpet av dagen!! :)

Jeg har ennå en mnd igjen til perm, men i går måtte jeg krype til korset og ta ut 50%, fått bekkenløsning som ikke akkurat blir bedre av stillesittende/stående arbeid - litt "nederlag", men håper det blir en litt triveligere førpermstund for oss alle når modern fungerer litt.

Kroppen trenger hvile, og nå er det viktig å lytte til den. Tenk på deg selv og lille i magen du :) håper du får hvilt deg litt!

Hvil deg:) og ta ut sykmelding om du trenger det:)

Jeg har kastet inn håndle'et med kun 9 dager igjen på jobb.. Jeg hadde det akkurat som deg. Legen bare så på meg og sa; nå skal du ta permisjon, for du MÅ huske at du snart blir mamma og skal i fødsel, da har du ingenting igjen for å presse deg gjennom de siste dagene..

De klarer seg helt fint uten deg.. Og det er ingen som kommer,å takker deg for iherdig innsats før fødselen.. Hehe.. Dessverre. Lytt til kroppen.

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli

Ikke nøl med å lytte til kroppen. :) Barnet og kroppen din er de eneste som fortjener din fulle oppmerksomhet i tiden fremover. :)

Ja, lytt til kroppen. Det hjelper hverken deg eller babyen om du tvinger deg igjennom disse siste dagene før permisjonen :)

Back
Topp