Kaste et nyfødt barn

Huff så tragisk :( lett å sitte her å si at dette hadde jeg aldri gjort, men sannheten er den at ingen av oss vet hva som har skjedd her :( føler virkelig med moren her, dette kan virkelig ikke ha vært lett....

Tragisk... Men tipper som det står at hun ikke er Dansk og at det blir store problemer med barn utenfor ekteskap.... Hadde da adoptert bort barnet...

Vil ikke lese en gang :o er litt for følsom :P

tja. kanskje like greit :P min ekte mor kasta meg i søppel, ei dame som jobbet i et barnehjem fant meg og tok meg med men så dukket min ekte mor opp og hadde krav på meg igjen, blei med henne også prøvde hun å drepe eg med kniv mange ganger :P

tja. kanskje like greit :P min ekte mor kasta meg i søppel, ei dame som jobbet i et barnehjem fant meg og tok meg med men så dukket min ekte mor opp og hadde krav på meg igjen, blei med henne også prøvde hun å drepe eg med kniv mange ganger :P
Uff... Nå fikk jeg vondt inni meg :(

Hun er garantert ikke frisk eller i en veldig uutholdelig situasjon (noe som ikke er grunn nok)

Stakkars barn og stakkars mor, for en fortvilet situasjon man må være i for å ta et valg som det =\

tja. kanskje like greit :p min ekte mor kasta meg i søppel, ei dame som jobbet i et barnehjem fant meg og tok meg med men så dukket min ekte mor opp og hadde krav på meg igjen, blei med henne også prøvde hun å drepe eg med kniv mange ganger :p

Hva?? Å herregud da så hjerteskjærende :(

Vet du en slik historie er forferdelig å lese, men samtidig rørende og godt når det ender bra.

Uff, nå fikk jeg vondt av deg. :( ❤️

Det sier litt om at psykisk helsevern fremdeles ikke er godt nok her i vesten.

Tragisk... Men tipper som det står at hun ikke er Dansk og at det blir store problemer med barn utenfor ekteskap.... Hadde da adoptert bort barnet...
Uansett hvor man kommer fra så trenger man hjelp om man kaster et nyfødt barn i en søppelsjakt. Det er så trist at ingen har plukket opp dette, altså helsevern. Tviler på at hun kom på at hun skulle føde og kaste babyen i akkurat det øyeblikket. Hun må ha hatt det vanskelig over lang tid og det er synd at hun ikke følte det var en annen utvei. :(

Hva?? Å herregud da så hjerteskjærende :(

Vet du en slik historie er forferdelig å lese, men samtidig rørende og godt når det ender bra.
Ja eg merke jo den dag i dag at det har påvirket meg mye og det hjalp ikke noe særlig å få teite adoptivforeldre heller men eg har klart meg nettopp pga min ekte mor var gal :-P vist du forstår.

Uff, nå fikk jeg vondt av deg. :( ❤️

Det sier litt om at psykisk helsevern fremdeles ikke er godt nok her i vesten.
Dette var heldigvis ikke her i vesten. Eg er opprinnelig fra latin amerika. Men dette kan skje over alt. Eg tror barnet ville få et grusomt liv om mor valgte å beholde det.

tja. kanskje like greit :p min ekte mor kasta meg i søppel, ei dame som jobbet i et barnehjem fant meg og tok meg med men så dukket min ekte mor opp og hadde krav på meg igjen, blei med henne også prøvde hun å drepe eg med kniv mange ganger :p
What? ?

Jeg håper mammaen får hjelp. Virkelig!

Det gjør jeg alltid når jeg leser sånne saker, og jeg vet at dette er Danmark, men når jeg leser saker om sviktende helsevesen i Norge, blir jeg på en måte takknemlig for at det blir satt fokus på hvilke mangler som finnes der ute.

Fokus og oppmerksomhet rettet mot feil og mangler er det eneste som kan bidra til at det blir endringer. Hvis ingen vet hva som er feil kan det jo ikke endres heller.

Back
Topp