Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når jeg kastet babystolen etter eldste ødela jeg den før jeg kastet den på dynga.Hvor/hvordan kaster du en gammel bilstol?
...jeg er livredd for at noen skal plukke den opp til gjenbruk.
Klipper selene før den kastes..
Klipper selene først [emoji4]
Har kun kastet babystol jeg, og da klipte jeg selene.. beltestol kommer jeg bare til å kaste på søppeldynga, folk kommer vel ikke oppi containerne der og henter?Hva med beltestol?
Joda folk klatrer oppi å henter ting de vil ha, flere på jobb som har plukket med seg ting fra containere på dynga...Har kun kastet babystol jeg, og da klipte jeg selene.. beltestol kommer jeg bare til å kaste på søppeldynga, folk kommer vel ikke oppi containerne der og henter?
Det var lurt[emoji4]Klipper selene først [emoji4]
Joda folk klatrer oppi å henter ting de vil ha, flere på jobb som har plukket med seg ting fra containere på dynga...
Nei det er ikke sikkert de vet, spesielt ikke om de ikke har barn i den aldersgruppen hvor slikt er aktuelt. Men det går jo ann å fysisk ødelegge stolen før man kaster for å være sikkerDet er det jeg er redd for.
Aner ikke om de som jobber på dynga har kunnskap om bilstoler heller og kanskje kan synes en bilstol se helt fin ut og sette den på "gjenbruk"
Da ville jeg hatt hoppe fest med ungene [emoji6] passe på at den er såpass ødelagt at ingen unge kan bli plassert i den!Hva med beltestol?