Kaste bilstol

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Hvor/hvordan kaster du en gammel bilstol?

...jeg er livredd for at noen skal plukke den opp til gjenbruk.

Leverer den på miljøstasjonen[emoji4]

Hvor/hvordan kaster du en gammel bilstol?

...jeg er livredd for at noen skal plukke den opp til gjenbruk.
Når jeg kastet babystolen etter eldste ødela jeg den før jeg kastet den på dynga.

Og alle bilstoler har vel samme levetid? Så da blir det nok å knuse beltestolen hennes før den kastes. Da jeg regner med hu har vokst ut av den før broren har vokst inn i den (hu er 10 år og han 20 mnd [emoji14] ).

Klipper selene først [emoji4]

Har en Maxi Cosi med isofix. Den går på dynga når vi er ferdig med den. Da er bilsete over 5år. Låner det av søstera mi som vil ha det tilbake, men jeg kaster det uansett. Så får jeg heller tåle surmuling og kjøpe et nytt:rolleyes:

Har kun kastet babystol jeg, og da klipte jeg selene.. beltestol kommer jeg bare til å kaste på søppeldynga, folk kommer vel ikke oppi containerne der og henter?
Joda folk klatrer oppi å henter ting de vil ha, flere på jobb som har plukket med seg ting fra containere på dynga...

Joda folk klatrer oppi å henter ting de vil ha, flere på jobb som har plukket med seg ting fra containere på dynga...

Det er det jeg er redd for.
Aner ikke om de som jobber på dynga har kunnskap om bilstoler heller og kanskje kan synes en bilstol se helt fin ut og sette den på "gjenbruk"

Det er det jeg er redd for.
Aner ikke om de som jobber på dynga har kunnskap om bilstoler heller og kanskje kan synes en bilstol se helt fin ut og sette den på "gjenbruk"
Nei det er ikke sikkert de vet, spesielt ikke om de ikke har barn i den aldersgruppen hvor slikt er aktuelt. Men det går jo ann å fysisk ødelegge stolen før man kaster for å være sikker :)

Heiv de på skrapen. Ikke mulig å plukke de opp med mindre en hopper nedi og det tviler jeg på folk gjør akkurat der.

Back
Topp