delfie Elsker forumet Marsboerne2017 4 Des 2007 #1 Kast meg ut da jenter, jeg har ting og gjøre. Dessuten har jeg hodepine og den blir ikke bedre av å sitte her!!!!
Kast meg ut da jenter, jeg har ting og gjøre. Dessuten har jeg hodepine og den blir ikke bedre av å sitte her!!!!
Grokka Elsker forumet 4 Des 2007 #2 haha kaste deg ut er vell ikke så fint gjort! men gå å gjør husarbeid du! vist du synes det er gøyere ennå skravle her inne!! hehe
haha kaste deg ut er vell ikke så fint gjort! men gå å gjør husarbeid du! vist du synes det er gøyere ennå skravle her inne!! hehe
delfie Elsker forumet Marsboerne2017 4 Des 2007 #3 Er akkurat det jeg sliter med, å gjøre husarbeid er ikke noe morsomt i det hele tatt. Derfor er det så lett å bare bli sittende.
Er akkurat det jeg sliter med, å gjøre husarbeid er ikke noe morsomt i det hele tatt. Derfor er det så lett å bare bli sittende.
lashes Forumet er livet 4 Des 2007 #4 Nei nei bli sittende, det er allt for sent å gjøre husarbeid. Slapp heller av her med oss og ta husarbeidet i morgen[;)][:D]
Nei nei bli sittende, det er allt for sent å gjøre husarbeid. Slapp heller av her med oss og ta husarbeidet i morgen[;)][:D]
Grokka Elsker forumet 4 Des 2007 #5 he he kjenner meg såååå godt igjen der gitt! men du kan jo forestille deg å gjøre det i natt i stede?? ennå værre det gitt!! [;)]
he he kjenner meg såååå godt igjen der gitt! men du kan jo forestille deg å gjøre det i natt i stede?? ennå værre det gitt!! [;)]
delfie Elsker forumet Marsboerne2017 4 Des 2007 #6 Har ikke kommet meg ut herfra og opp av sofaen enda, og nå begynner Greys så da kan jeg bare bli sittende...
Har ikke kommet meg ut herfra og opp av sofaen enda, og nå begynner Greys så da kan jeg bare bli sittende...