Kasta ut mann og unger!

SBML

Elsker forumet
Ja i kveld vil jeg være alene!!!!!

Sendte hele gjengen til svigers og da er de i gode hender!

Så nå sitter jeg her med ferdig pizzaen min, spriten og godteribollen! Så utrolig digg det skal bli å bare surfe, se på TV og være for meg selv!

Er skikkelig gåen idag, sliten, kvalm og vondt i hodet! Så dette var det eneste rette! Barna skjønner jo ikke at mamma ikke kan leke, ha dem på fange og at hun er utålomodg og sur!

Skal bli koselig å henge med dere i kveld[:D][:D][:D]

Hehehe spriten ja

HAHA Håper virkelig for "Edel" sin del det er brusen[;)] *fnis* Noen ganger er det bare så godt å være aleine! jeg gleder meg til småen skal sove jeg, slik at jeg kan lage meg taco. Spise det og snack, og surfe MUTTERS aleine[:D]

Skal bli godt å få bolla her i seng også,du store min tid,han er IKKE fornøyd med å være hjemme etter han begynte i barnehagen[X(] Shit for et humør det er på han![:-] Han får 4 jeksler nå så det spiller sikkert inn.Det er i hvertfall slitsomt å være syk med en liten tass som er helt bananas[&:] MEN jeg klager ikke,bare en natt til så drar jeg på ferie

Kos deg masse med pizza og det hele snupp,nyt tiden med fri og lad opp til fødsel

hahaha!!![:D][:D][:D]

Nei nei, ikke brusen. HB-spriten! Setter igang ting vet du og så er det naturlig smertestillende! Man blir liksom så nummen i kroppen![:D][:D][:D]

Selvsagt sitronbrusen! Edel liker den også hu!!! Har snart drikki 1,5 liter!!! Var godt gitt!:)

ORIGINAL: forvirretmor

Skal bli godt å få bolla her i seng også,du store min tid,han er IKKE fornøyd med å være hjemme etter han begynte i barnehagen[X(] Shit for et humør det er på han![:-] Han får 4 jeksler nå så det spiller sikkert inn.Det er i hvertfall slitsomt å være syk med en liten tass som er helt bananas[&:] MEN jeg klager ikke,bare en natt til så drar jeg på ferie

Kos deg masse med pizza og det hele snupp,nyt tiden med fri og lad opp til fødsel

Barnehagen er best vøtt!!! Da er det kjedelig å være hjemme! Men de pleier å sette pris på heimen igjen etterhvert! Heldigvis! Ferie hørtes digg ut. Kanskje jeg også kan det, om noen år.....!!!![:D][:D][:D]

ORIGINAL: Augustprinsessa

* må notere Edel bak øret i tilfelle en jentebaby kommer igjen, har virkelig falt i smak det navnet ditt Hilla![:D]*

Så deilig å være alene da, jeg var det i går jeg, sov for første gang alene en natt på mange år faktisk[8|][:D] Hihi!
Koooos deg![;)]

Edel er ett nydelig navn[:D]

ORIGINAL: H i l l a

ORIGINAL: Augustprinsessa

* må notere Edel bak øret i tilfelle en jentebaby kommer igjen, har virkelig falt i smak det navnet ditt Hilla![:D]*

Så deilig å være alene da, jeg var det i går jeg, sov for første gang alene en natt på mange år faktisk[8|][:D] Hihi!
Koooos deg![;)]

Skakke kimse av Edel![:)] Men vi har jentenavn klart allerede...

Edel er ett nydelig navn[:D]

Back
Topp