Kasta opp bittelitt blod :(

Oktoberstorken

Elsker forumet
Oktoberlykke2020❤
Er helt grusomt dårlig igjen.. 100% sengeliggende, svimmel og kvalm.

Kasta opp 3 ganger i dag, nå siste gang kom det 2-3 dråper blod. Tenker å ringe legevakt om det kommer mer ved neste oppkast... Er jeg hysterisk? :(

Kan nok tenkes du har fått rift i halsen (jeg pleier å få det hvis jeg kaster opp flere ganger på en dag) :/

God bedring!

Takk! Håper du har rett... drittlei alt nå. UL legen ville kanskje ha mg innlagt :( får ikke næring og raser ned i vekt... får se hva legen min sier på mandag

Begynne oppkastet å ligne på kaffigrut må du kontakte legevakten :-) ein tur inn på sjukehuset for å få værkebehandling og litt næring er nok ikkje feil, salt balansen i kroppen din e mest sannsynlig på ville veier dersom du kaster opp og ikkje får i deg noko! Om allmenntilstanden din e dårlig bør du og kontakte legevakten. :-) masse god bedring :-)

Kan legge til at munnen/leppene mine er knusktørre.. gått ned 2kg på under 2 uker. Syns d blir bare verre og verre jo...???

Takk! Håper du har rett... drittlei alt nå. UL legen ville kanskje ha mg innlagt :( får ikke næring og raser ned i vekt... får se hva legen min sier på mandag
Litt avhengig av hvor mye du har å ta av fra før av, så ville jeg anbefalt en tur for å få i litt næring og få opp væskebalansen på sykehuset om det ikke gir seg litt ila helga f.eks! :)
Ikke godt med den ekstreme svangerskapskvalmen! :( har sliti veldig sjøl de siste 8 ukene..

Litt avhengig av hvor mye du har å ta av fra før av, så ville jeg anbefalt en tur for å få i litt næring og få opp væskebalansen på sykehuset om det ikke gir seg litt ila helga f.eks! :)
Ikke godt med den ekstreme svangerskapskvalmen! :( har sliti veldig sjøl de siste 8 ukene..

Takk :) god bedring du oxo.. 8 uker dritdårlig her oxo

God bedring :) Jeg hadde tatt det opp hos legen på mandag, og som noen sier lengre opp, kanskje fått en tur på sykehuset.

Jeg kasta opp blod to dager forrige uke, ikke mye, men litt friskt blod. Skal ta det opp med legen i morgen. Jeg har gått ned ca 7% av førvekta mi, så lurer litt på om jeg må på sykehuset. God bedring til deg, det er grusomt å ha det sånn som dette!

Før hosta jeg opp blod (før svangerskapet). Det ble aldri sett noe alvorlig på eller undersøkt, regnet med jeg hadde en rift i halsen fra noe jeg hadde spist, og at det ikke ville gro :)

Ja regel er det pga sår og rifter. Er vel helst farlig hvis det er snakk om store mengder!
Men ikke bra p kaste opp så mye! Burde nok ta en prat med legen om dette :)

Back
Topp