Kasta barnefaren ut.....

Abby_Gail

Forelsket i forumet
Snufs...
Kastet ut barnefaren i går morges. Han er så hensynsløs, han rydder ikke, han kommer hjm dritas 2 - 4 dager i uken, nye damer og nachspill. jeg er lei. så var jeg ute med en venn av meg på lørdag. da ringer venner til barnefaren til ham og sier jeg står dritas ute. kommer hjem og blir skjelt ut og jeg hadde ikke drukket.
Litt dårlig å kaste ham ut, men orker ikke mer.
Men jeg føler det er uretferdig for barnet som skal komme, men hva kan jeg gjøre? Kan ikke bare late som alt er bra heler.
Gjerne gi noen råd. Eller er det flere der ute i samme situasjon. 

syntes du gjorde det rette jeg. er ikke bra verken for barnet eller deg å ha det sånn. kanskje det er dette som må til for at han må våkne...
stå på dette klarer du
klem

tusen takk.
ser ikke helt mål, og hvordan jeg skal klare det hvis jeg må gjøre det aleine. Med skole og jobb og alt det. Men tiden vil vel vise.

det er rart,men det ordner seg bestandig...
ordner seg for snille jenter[;)] 

Huffda, men det høres ut som du kanskje får det bedre uten ham. [;)] Jeg var alene når jeg skulle ha førstemann. Skjønte ikke helt hvordan det skulle gå for seg, men vi klarte oss kjempefint. Er helt sikker på at det kommer til å bli sånn for dere også. Det er tøft, men det vokser fram en styrke man ikke aner at man er i besittelse av. Så lykke til, alt ordner seg nok! [:D]

heller bedre uten altså!!! vet du hva det er ingen som er verdig så dårlg behandling og respekt. kast han ut!!! LYKKE TIL!!![;)]

Uff det der var ikke hyggelig :-/
Men jeg er enig i at du klarer deg nok bedre alene enn med alt det stresset et slikt forhold medfører. Prøv å tenk på at det hadde kanskje vært litt mer urettferdig for barnet å bli født i en slik situasjon?
Stå på, du er sterkere enn du tror!

jeg tror du gjore det rette for deg å for barnet ditt[;)]å kanskje han får øynene opp å lærer[:)]lykke til 

ORIGINAL: Sanasol

Uff det der var ikke hyggelig :-/
Men jeg er enig i at du klarer deg nok bedre alene enn med alt det stresset et slikt forhold medfører. Prøv å tenk på at det hadde kanskje vært litt mer urettferdig for barnet å bli født i en slik situasjon?
Stå på, du er sterkere enn du tror!

signerer!

Så tøff du er, kanskje det er dette som må til.. høres ikke ut som om du å bebien har det så godt i et sånt forhold. Skal se det ordner seg, selv om dager sikkert kan være tunge innimellom..det gjør deg sterkere etterhvert..stå på!!og søk trøst i gode venner og folk rundt deg.
Lykke til, klem fra alillan:)

Back
Topp