kasper stellekommode

Cinii

Elsker forumet
Trodde vi hadde kjøpt en kjempeflott og praktisk stellekommode da vi kjøpte kasper stellekommode! men der tok jeg rimelig feil!

Da jeg skulle dra den frem for å få en lagt en ledning bak kommoden, nærmest veltet den og alle skuffene kom ramlende mot meg. Da jeg skulle sjekke hva som var galt måtte jeg ned på alle fire og se under kommoden, der hadde det ene bakbenet ( ja vi har ben og ikke hjul) vrengt seg og sto helt på halv åtte.
Og siden samboer er på jobb tok jeg problemet i egne hender og prøvde å komme meg bak slik at jeg fikk ordna benet, med babymage og det hele var det slett ikke så lett![>:]
Men kom meg tilslutt bak,og fikk retta opp benet,men da gikk faen meg frembenet til helvete også!![:@][:@] så nå sitter jeg bare i sofaen og ber til høyere makter at jeg ikke skal ha kavet for masse så jeg får skikkelig vondt i bekkenet resten av dagen..jeg har mine tvil og kommoden står forsatt på halv åtte..[&o]

ORIGINAL: *sue*

dritt kommode[:@] hehe

ja[>:] hehe, skjønner at synet av meg som kaver på alle fire bak en kommode kan minne om e strandet hval,så ser humoren i det også [;)][8D]
ORIGINAL: Asice

Så utrolig kjedelig!
Vi kjøpte det enkleste stellebordet til Ikea. Men det står stille inne på barnerommet inntil videre.
"det enkle er ofte det beste?"

Ja, du sier noe der[:)] men jeg hadde jo ikke regna med at kommoden skulle være så dust da vi kjøpte den[>:] får se om ikke samboer får orden på den igjen, inntil videre skal jeg drite i hele kommoden[:D]

Back
Topp