karuseller?

ia83

Elsker forumet
Ja da er tiden får kos og glede[;)]
vi skal på tivoli etter på,men hvordan er det med karuseller?
Kan jeg ta det eller må jeg stå over?
er litt usikker.er sikkert mange som himmler litt med øyene nå,hehe.men sånn er det vel bare[;)]
ellers håper jeg alle har en fin dag[:D]

Jeg har vært kjempe frustrert for jeg har hørt noe om av gravide ikke kan ta karusell:/ vetke om det gjelder så tidlig i svangerskapet. men det er jo mye det med å ikke ta karuseller der man kan få harde trykk imot magen.(slengdukke/edderkoppen blant annet.. men har ingen virkelig fakta bevis. spør heller de som er på tivoliet.  Jeg blir å unngå karuseller i sommer:) kanskje ta sånne helt rolige, hvis jeg finner noen uten om barnekarusellene da:P

Det bruker å stå sånn advarsel utenfor karusellene at gravide ikke bør være med.... Men vet ikke om det gjelder så tidlig, eller om det er når vi begynner å komme langt.. At det kan sette i gang noe på en måte? ....var visst ikke til så mye hjelp jeg[:)]

Var på tusenfryd i forrige uke. men sto over alle "voksne" karuseller. Jeg har et mindre barn så jeg fikk "kost" meg i de for små barn... Står over alt sånn for sikkerhetsskyld... Men tror det skal stå advarsel hvis man ikke kan som gravid ja..

Back
Topp