Karuseller?

KajaSH

Glad i forumet
Hei :)

Jeg er 9 uker i juli, og skal til Danmark, noen som vet når men IKKE bør te karuseller mer? Tok noen i dag, der sto skilt : Ikke egnet for gravide, meen, nå er jeg bare 6 uker så brydde meg ikke noe..

Men når bør vi la være? orker ikke dra til danmark om jeg ikke kan ta karuseller :P

Klem :)

Jeg hadde allerede nå latt være å ta de som ikke er egnet for gravide, men det er jo opptil hver og enkelt å bestemme.

Syrine skrev:
Jeg hadde allerede nå latt være å ta de som ikke er egnet for gravide, men det er jo opptil hver og enkelt å bestemme.

Signerer denne jeg :)

Jeg hadde holdt meg unna de som ikke er egnet for gravide ihvertfall, tørr ikke å ta noen sjanser jeg...

På tusenfryd er det kun tømmerrenna man kan ta om man er gravid, tror ikke det er uten grunn. Jeg holdt meg iallefall unna når jeg gikk med vesla. Stakar lille spire må jo bli helt tommelomsk der inne...

Du er jo gravid selv om du "bare" er 6 uker på vei, så ville holdt meg unna dem om jeg var deg.. Mye annet moro å finne på i Danmark!

Jeg tok noen karuseller sist. Men det var fordi jeg trodde man skulle la være bare hvis man hadde stor mage. Det gikk fint, men jeg skjønner jo hvorfor man ikke skal. Det blir et enormt trykk i kroppen, men kan få belter/stenger presset inn i magen osv. Nei, hold deg unna du

Jeg var på Hunderfossen nå, og jeg tok ikke de karusellene som var merket "ikke for gravide" nei...

Bare de rolige barnekarusellene sammen med dattera vår :)

Kan nok være vel så farlig i begynnelsen....

Back
Topp