Karpe Diem!

Andre barn på vei

Glad i forumet
Da har jeg vært på Karpe Diem konsert sammen med ei gravid venninne! Den var sykt bra!!!! Svogeren min er lydtekniker på utestedet og Karpe Diem hadde ikke skrevet så mange på gestelista si, så jeg og venninnen min fikk komme på den! Så vi hadde flott gratis konsert og satt sammen med lyden bakerst i skinnsoffa`n og bare speidet hihi Var helt magisk hehe
Syntes vi fortjente det nå ;)

Elsker Karpe Diem jeg og, og har så lyst til å dra på konserten i spektrum i mars. Men det kan vel bli litt vanskelig :-P

Trenger ikke være så vanskelig det, hvis du ammer, kan du pumpe deg og lille kan få flaske.
Men det er klart det er vanskelig å planlegge noe, før babyen er kommet hihi greit å se hvordan det går først kanskje! Ha en flott søndag:)

Jeg setter ikke en baby på knappe 6 uker bort til barnevakt, selvom hun skal vennes til flaske. Det føles ikke bare ikke riktig for meg, hva andre måtte gjøre bryr jeg meg ikke om da ;)

Så kjekt!! De er flike!!!

Elsker Karpe Diem selv. De kommer hit i slutten av måneden. Har sååå lyst til å dra, men har ingen gravide å ha med meg:P Orker ikke gå med fulle veninner. 

Back
Topp