Evette
Gift med forumet
Er 6+4 i dag. Den siste uken har jeg opplevd flere og flere ganger at hendene mine "sovner". Altså det starter med prikking og så dovner de bort. I helt vanlige situasjoner. Merker det til og med nå mens jeg skriver at venstre arm "stikker" på en måte. Jeg trodde det kanskje var senebetennelse men i natt hadde jeg en litt morsom opplevelse. Våkna fra en sær drøm å måtte ha noe å drikke. Begge armene mine var helt føleseløse og jeg fikk problemer med å løfte vannflasken min! Det tok et til to minutt før følelsen var tilbake!
Så googla jeg litt nå å snubla over dette som heter kartpatunell syndrom. Et symptom som kan komme tidlig i svangerskapet selv om det har med væskeansamling og gjør.
Så nå er jeg obs på dette og vurdere å ringe legen for tidligere kontroll dersom jeg opplever at dette blir mer plagsomt enn det er.
Men noen som har egne erfaringer?
Så googla jeg litt nå å snubla over dette som heter kartpatunell syndrom. Et symptom som kan komme tidlig i svangerskapet selv om det har med væskeansamling og gjør.
Så nå er jeg obs på dette og vurdere å ringe legen for tidligere kontroll dersom jeg opplever at dette blir mer plagsomt enn det er.
Men noen som har egne erfaringer?