Karpaltunnelsyndrom

Elva

Gift med forumet
Assistert-jentene
Julibaluba 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Noen flere som har/har hatt karpaltunnelsyndrom? Gikk det lang tid etter fødsel før det forsvant?

Hadde litt med storebror, men det forsvant veldig fort etter fødsel. Nå nærmer vi oss 14 dager og fingrene er fortsatt stive og nummen, spesielt på høyre hånd :( Hadde håpt at det skulle forsvinne etterhvert som vannet i kroppen forsvant, men virker ikke helt sånn:sorry:
Krysser fingrene for at det ikke går så veldig lang tid, slik det er nå er det nesten vanskelig å skrive for hånd
 
Hadde det på en side fra uke 16, kom på den andre siden noen uker etter. Her begynte det å bli litt bedre en uke eller to etter fødsel. Nå nesten fire uker etter er det heldigvis helt borte!

Håper det snart forsvinner hos deg også.
 
Har hatt d i varierende grad siden graviditeten med første ungen. Så i fjor ble d så gale at jeg måtte operere. Har tatt høyre hånden i uke 30 av svangerskapet. Skal ta den andre når baby er litt større. Skulle egentlig tatt hånd nr 2 i uke 36. Glad jeg ikke gjorde d. Da hadde jeg ikke takket fødselen. Måtte bruke armene. så d kan ta lang tid. Hvis d ikke bedres i før 6 ukers kontrollen hos lege ville jeg spurt om henvisning til sykehuset.
 
Back
Topp