Karpal-tunnelsyndrom

Ikke mer enn det jeg sitter med selv. Hatt det i et par uker, og JM sa det ikke var uvanlig. Og at det kommer forsvinne etter graviditeten. Så stoler på det:) At det er sinnsykt irriterende er en annen sak.
 
Mannen min har fått det, og han må snart operere for å bli kvitt det :sorry:
Han sliter veldig med det og våkner om natten og sånn siden det er så vondt.
Men vet ikke om det er annerledes om man bare får det i graviditeten :confused:
 
Jeg har ikke vondt, men har mistet følelsen i de fleste fingertuppene. Vil ha følelsen tilbake, og helst slippe å operere..
 
Jeg har ikke vondt, men har mistet følelsen i de fleste fingertuppene. Vil ha følelsen tilbake, og helst slippe å operere..
Når det oppstår i svangerskapet forsvinner det etterpå var svaret jeg fikk. Har slitt med fingre og hender som sovner litt hele tiden.
 
Jeg hadde dette i sv.skap nr 2, måtte delvis bruke støtteskinne, ille på natten, måtte passe på å ikke sove på armen. Ble bedre av å riste på armen og holde den litt høyt en stund..
Gikk over etter fødsel, har bare kjente det litt de siste ukene nå i sv.skap nr 3 :happy:
 
Jeg har hatt det i store deler av graviditeten i begge hendene, fødte for 18 dager siden og er ikke kvitt det enda men hååper det forsvinner snart så jeg slipper operasjon:(
 
JM sa til meg at hvis jeg mistet følelsene i fingrene fullstendig så måtte jeg ta kontakt, da ville jeg bli henvist til ortopedisk avd. Der ville man få skinne! :)
 
Sniker fra oktober.
Jeg sleit noe voldsomt med det og fikk skinner som jeg lå
Med på natten, ble ikke bedre. Etter fødsel så har jeg fått tilbake følelsen i fingrene, men tror senebåndene til tomlene mine er veldig stramme så de gjør sykt vondt..
 
Back
Topp