Karpal tunnel syndrom

Pouri

Betatt av forumet
Er operert for karpal tunnel syndrom i høyre hånd, og vet at jeg har hatt litt i venstre hånda også. Nå våkner jeg hver natt av at følelsen er helt borte i den... :( Det er visst sånn at det kan bli verre under graviditeten.
Er det noen av dere som har hatt erfaringer med dette under tidligere svangerskap? Gikk det over etterpå?
 
Jeg har hatt det, og det gikk over etter svangerskap :)
 
Jeg hadde også sist svangerskap, gikk over med en gang jeg hadde født:) Jeg brukte sånn håndleddsskinne på natten(kjøpt på apotek) og det hjalp for meg.
 
Jeg hadde også sist svangerskap, gikk over med en gang jeg hadde født:) Jeg brukte sånn håndleddsskinne på natten(kjøpt på apotek) og det hjalp for meg.

Samme her, hadde det også et noen uker i sist svangerskap. Hjalp veldig med skinne.

Jeg sliter litt med at hendene sovner fort i dette svangerskap..typ når jeg skriver på iphonen.
 
Jeg hadde det fra sånn rundt uke 30 eller noe sist. Det er helt forferdelig vondt!! Slet veldig med å sove pga det. Det tok kanskje en måned etter fødsel før det var borte igjen. Ganske ekkelt å holde en liten en når man ikke har helt følelsen i hender og armer.
 
Back
Topp