karoleena, tjukkebollepus og lotten

summer82

Forumet er livet
mååå bare skryte av dere litt! går det virkeli an å være sååååå utroli flinke å scrappe? bli helt bergtatt hver gang e ser på d dere he laga[:D] utroli!!!! Stå på å gi me mer å se på[:D]

*rødme*[:)]

tusen tusen takk! er så utrolig koselig å få sånne tilbakemeldinger asså!!! Når hobbyen ikke lenger er en hobby, men mer en livsstil (tenker scrapping og foto 24-7 og det skjer stadig at jeg handler klær til unga som matcher scrappesakene og papirene mine[:D]), så er det kjempegøy å høre at andre liker det man gjør også!

Tusen takk for det! Alltid kjekt å få positive tilbakemeldinger på det en gjør[:)]

Jeg må bare signere det de to andre skriver [:)] Det er utrolig moro å høre at andre liker det jeg lager [:D] Håper at mine kreasjoner kan være til inspirasjon for andre [;)] 

Og jeg vil også rose Lotten og Tjukkebollepus [:)] Jeg er ikke noe flink til å kommentere det dere legger ut her, men jeg syns dere er dyktige scrappere begge to  I tillegg så er det mange andre flinke scrappere her inne, noen er i startgropa, andre har holdt på lenge. Så til alle kreative scrappedamer: "Keep up the good work og kos dere med hobbyen/livsstilen deres"

Back
Topp