Bergtussa Forelsket i forumet 6 Mar 2007 #1 tusen takk for pakken... Bokstavene var super flotte..og takk for det lille ekstra... koselig handel og rask levering[:D][:D] Håper å handle mer hos deg senere[:D]
tusen takk for pakken... Bokstavene var super flotte..og takk for det lille ekstra... koselig handel og rask levering[:D][:D] Håper å handle mer hos deg senere[:D]
Hege79 Glad i forumet 6 Mar 2007 #2 ORIGINAL: Bergtussa tusen takk for pakken... Bokstavene var super flotte..og takk for det lille ekstra... koselig handel og rask levering[:D][:D] Håper å handle mer hos deg senere[:D] Signerer her jeg![:)] Jeg fikk pakke i går -veldig fornøyd![:)]
ORIGINAL: Bergtussa tusen takk for pakken... Bokstavene var super flotte..og takk for det lille ekstra... koselig handel og rask levering[:D][:D] Håper å handle mer hos deg senere[:D] Signerer her jeg![:)] Jeg fikk pakke i går -veldig fornøyd![:)]
tullmusa Forumet er livet 6 Mar 2007 #3 Ååå, jeg gleder meg til å få pakke! Er så spent på hippie chick![:D]