Karnevalsbildetråd! *bilder*

*Perlemor*

Gift med forumet
Jeg regner med at det har vært/skal være karneval i barnehager i det siste/fremover, så kan vi ikke legge ut bilder av alle de søte små barna ( og voksne om dere kler dere ut!) våre i kostyme her? Kanskje man får idè til neste år også?

Jeg skal legge ut av hele familien i kveld [:D]

Wow, dere var fine!! [:D][:D]

Rakk ikke å ta så mange bilder av ungene mine jeg, de vil da ikke stå i ro foran kameraet! [8D] Men skal legge ut de få jeg har når jeg har fått lagt over bildene på pcn! [:)]

Kjempe lurt at barnehagen lager kostymene!! Har virkelig sansen for det. Likt for alle, og ingen som bruker en formue på kostymene! [:)]

Andrea var kjempe skjønn (som alltid!) [:D]

Leo skulle jo egentlig være Herr Kongle da men slo seg litt vrang i siste liten og ville være nisse i stedet. Men barten ville han gjerne ha så han ble en nisse med bart! [:D] Ikke så bra bilde, pappa tok med mobilen i barnehagen...
*

For noen fine karnevalsbarn (og foreldre!)[:D]

Her er mi lille prinsesse:

Så herlige unger alle sammen har! [:D]

Her er Ida som Tingeling! [:)]

Og Tobias som løve, eller tiger, som han sa selv! [:)]

theodor var etter eget ønske handy mandy .. enkelt og greit[:)]

Ronja var en fe..

lett blanding[:D]

(ble litt store bilder kopierte fra facebook)

så mange flotte barn[:D][:D][:D] ikke lastet over bildene enda jeg[8D] men her var eldste mikkel rev( kan tro det var vrient for en lite kreativ mor[8D]), på mini sin avd lager de kostymer selv så hun var troll.. tror bare vi har felles bilde med alle ungene og det kan jeg ikke legge ut..

Back
Topp