Karnevalsbilder- noen som vil dele?

almara

Forumet er livet
VIP
Alma var prinsesse, dette kostymet fikk hun til 3-årsdagen sin av kusina, onkelen og tanta. Hadde en utrolig fin dag, tydeligvis, for dette sa hun flere ganger etter at jeg hadde hentet henne. Bhg var superfint pyntet og i dag fikk de litt "festmat" (vanligvis er bhg hennes tilnærmet sukkerfri). Masse fine kostymer og søte barn å se! 

Flere som vil dele bilder av søte novemberbarn i karnevalskostymer? 

Bjørn William var kaptein sabeltann =)

Så søt Alma var =)

Så skjønne de var begge to.  Her er det karneval på søndag, så jeg kan legge ut bilde etter det.

her var barna på karneval i bhg på fredag. men trur ikke pappaen tok bilder. de var dratt før jeg sto opp, og hadde ikek kostymet på når de kom hjem. Så fikk ikke sett de selv :/ 
men Linus var kaptein Sabeltann, og Viljar var en hund :)

De var sikkert kjempeskjønne, 2x24november! 
Så tøff Bjørn William var!

Her var vi på nytt karneval i dag i Grønland kirke, jeg fikk en mail derfra i og med at det er der Alma ble døpt. Så da fikk vi med kusina hennes, og hun fikk prøvd det andre Disney-kostymet sitt, som hun fikk til jul av onkler og tanter. Hun hadde det helt fantastisk med kusina si, etterpå gikk vi dessuten på kafé. Jeg klippet bort kusina fra bildet, men dere ser jo på Alma hvor fornøyd hun er...:)

Flotte karnevalsbarn!
=)

Ser ut som om Alma storkoser seg i enda et flott kostyme. 

Her var det også dåpsmarkering og karneval i kirken i dag. Ungene storkoste seg, og nektet å ta av seg kostymene før til kvelden.

Her er min løve:

Og et mislykket forsøk på å få marihøna med på samme bilde:

Hihi, så fantastisk søte =)

Back
Topp