Karnevall :)

Klesklypa

Gift med forumet
Siden eg er planleggings fantast har eg selfølgelig begynt å tenke på karnevallet som skal vere i barnehagen i februar :)
fleire som skal ha karnevall der? og som har begyt å tenke på kostyme?

Eg tenkte å kle ut Maria som en blomst :)
ho har ei grønn strømpebukse, og en rosa kjole med strutteskjørt og masse blomster på. denne er litt liten no, så den dekker nok ikkje skikkelig rompa , men eg tenker at det bare er søtt når en er en blomst :)

men eg skulle også tenkt meg at eg hadde ei hakke meire føylig jente i forhold til ka ho skal ha på seg... for eg veit ikkje ka eg skal gjøre med hår og ansikt.. tenkte eg kunne bruke ei son hjelm-lue å sy på Kronblader liksom.. men kjenner eg ho rett kommer ho til å rive den av seg med det samme...
så har ho noken ganske store sommerfugt hårspenner som hadde vert fint å hatt i håret.. men de kommer ho også til å rive ut.. lurte om eg kanskje kunne kjøpt noke ansiktsmaling å tegna noken bloster i ansiktet hennes.. men når eg veit kor styrete det bare er å putte litt krem i ansiktet hennes tviler eg på at det resultatet blir noke bra..

har også tenkt på å kjøpe inn noken fine alvevinger og ei lita krone.. så kunne ho hatt samme klerna men vert alveprinsesse.. men ho kommer nok til å rive av seg det også før vi har fått satt oss i bilen til barnehagen :) hehe
 
Hahaha, jeg kom på i stad at det er karneval hos oss også den 10. februar, og begynte å kikke på kostymer : P

Men jeg aner ikke hva vi blir å velge til A... Blir liksom enten et eller annet dyr, eller en superhelt.

Høres ut som M blir helskjønn som blomst ^^,
 
Vi har ikke fått beskjed om karneval, så det må jeg sjekke opp i i morgen. 
De hadde for ikke så lenge siden nemlig :) 

Da gikk han kledd som sin kjæreste Ole Brum, hihi!!
 
Vi pleier å få brev med oversikt over mnder og happenings, men ikke fått det enda, så jeg aner ikke om det skal være karneval. Jeg tipper vel at det skal det. Mange søte kostymer der ute. Mini-klypa blir en nydelig liten blomst eller hva det blir til. :)
 
Back
Topp