Karnevall-tråden

mita89

Elsker forumet
Hva skal du kle ut ditt barn som??

Er kostymen kjøpt?

Eller hjemmelaget?

EA skal være tiger, han. Kostymet er bestilt og håper det kommer i god til før karnevalet[:)]

Tullemor skal være BLÅ kanin

Rampen skal lage kostyme selv i barnehagen. Alle på førskolegruppa her skal visst det[:D]

Mini skal være en katt... har kjøpt kostyme... vil at han skal vite hva han er utkledd som [:D]

De skal visst ikke ha karneval i bhg hans :(:P Stod ikke noe om det på mnd planen hvertfall...

Men hvis de skulle hatt det så har han en kuheldrakt han kunne brukt :P Med ører, "horn" og hale :P

Blir nok Sunniva-kjolen. Den har vi allerede[:)]

Heffalomp eller en løve om ikke lompedressen passer lenger[:D]

her blir d handy mandy....gla så lenge jeg klarer å holde han unna spiderman å div superhelter[:)]

De har ikke karneval i barnehagen til mine..
Istedet har de maskeball. Da får alle barna lage hver sin maske og dekorere den selv [:)]

Jeg bestilte kostyme på nettet i går; prinsesse Leia-drakt! Kjole med belte og en sånn slags parykk med sånne snurringer på sidene for å få sveisen! [:D]

Det var forresten veldig lite å velge i når man har små barn. Men jeg var fornøyd med Leia - jeg liker jo Star Wars! [:)]

ORIGINAL: mita89

Hva skal du kle ut ditt barn som??

Er kostymen kjøpt?

Eller hjemmelaget?

I bhg til minstemann så har de drakter liggende : MARIHØNER
De hadde det også slik til Lucia, så vi slipper å tenke på dette :)

I bhg til eldstemann lager de draktene i bhg - & det synes jeg er genialt! Ungene er jo såååå stolte over hva de selv har laget! I fjor laget de musedrakter, og i år skal de være katter :) Så da er det bare å sende med hårbøyle, tynnstrømpebukse og en voksen t-skjorte som de kan male litt på. Gleder meg allerede :)

Her er link til kostymet i fjor: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=353527431048&set=a.490762381048.279127.716636048

Minstemann skal være krokodille. Eldstemann vet jeg ikke helt enda, han sier Kaptein Sabeltann, men han ombestemmer seg nok [:)]

Har bestilt pirat kostyme, håper det kommer før karnevallet :)

Hvor bestiller dere karneval draktene?

Har noen drakter å velge mellom, Postmann Pat, løve, Kaptein Sabeltann, Pinky, prins, hvitt spøkelse, sort spøkelse, prinsesse, så får se hva de velger [:)]

Skal sy Timmykostyme(fra Timmytid) til minstemann og Superhelt- eller Ridderkostyme til eldstemann[:D]

Må bare ut og kjøpe stoff[:)]

I barnehagen til snuppa pleier de å ha trollfest i stedet for. Så her tar vi bare med ei gammel t-skjorte, så ordner de resten i barnehagen [;)]

Her skal snusken min være en Ballerina..!
Verdens søteste Ballerina faktisk! :)

Her skal snuppa være ei spask senorita [:D] Kjøpte kjole på mallorca i sommer.

Back
Topp