Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MICAmor
[:)]Da hadde jeg gått for katt eller mus eller kanin.
Body og longs i samme farge (grå mus ,sort/hvit katt ,hvit kanin.) Teatermaling - rød snute og sorte værhår.) Halestump (dusk) for kanin ,,tykkhale for katt, tynn hale med liten dusk ytterst for mus.
Hårbånd/tynn lue eller lignende som du setter på ønskede ører. Vips,en nydelig liten skapning.
(Alternativt trollunge... Ta en gammel genser,og sett på lapper i forskjellige farger,en bukse med lapper ,røde kinn med fregner - bustete hår(om han har hår[8D][:D]) Og bukseseler ..
ORIGINAL: 888
Body og longs i samme farge (grå mus ,sort/hvit katt ,hvit kanin.) Teatermaling - rød snute og sorte værhår.) Halestump (dusk) for kanin ,,tykkhale for katt, tynn hale med liten dusk ytterst for mus.
Hårbånd/tynn lue eller lignende som du setter på ønskede ører. Vips,en nydelig liten skapning.
(Alternativt trollunge... Ta en gammel genser,og sett på lapper i forskjellige farger,en bukse med lapper ,røde kinn med fregner - bustete hår(om han har hår[8D][:D]) Og bukseseler ..
Takk for mange flotte tips, men hvordan kan jeg lage ører da? Sikkert litt dumt spørsmål, men er helt ny i faget [8D]
ORIGINAL: 888
Takk for mange flotte tips, men hvordan kan jeg lage ører da? Sikkert litt dumt spørsmål, men er helt ny i faget [8D]
Katt - Tykk papp klippet i trekant,med hakk nederst så den kan brettest nederst(jeg stinker på forklaringer!) Males i ønsket farge ,og stiftes fast i hårbåndet/luen. Lim på en bit med stoff på undersiden etterpå,så han ikke får noe uhell med stiftene.
Mus - klipp ut halvrunde museører i papp ,stifter på samme måte som katt. (Og en antilugge bit på innsiden.(Klipp tre hakk nederst på øret og brett inn-ut -inn,så de blir stående opp.Mal i ønsket farge.)
Kanin - tja...jeg ville ha kjøpt et par hvite tubesokker,malt de rosa i ett belte nedover,stappet med LITT bomull,og hatt hengeører.Sydd de fast til en lue eller ett hårbånd.
Du kan også kjøpe tykk filt på en hobbybutikk,å lage ører av det i stedet for papp.