Karneval

LilleBølla

Elsker forumet
Har barna karneval i barnehagen, og hva skal de kle seg ut som?

Mia ville være en vaske ekte sjørøver kaptein[8D]
Og det fikk hun kostyme til;

På selve karnevalet skal hun ha svart genser og longs da..[;)]

I barnehagen til Marcus lager de kostymene selv, og i år er temaet mus. Marcus så stolt når han skulle vise meg museørene han hadde laget på onsdag. Jeg synes det er en kjempeordning! Ungene bruker 1 dag i uka hvor de lager kostyme. Ikke koster det all verden, men aller viktigst synes jeg det er at de lager det selv. De blir jo så stolte [:)]

så tøff Mia ble,Isak skal på karneval i morgen og han skal være Emil i Lønneberget,han digger Emil,jeg skalvære snehvit[8D][8D]

Alida fikk bestemme selv hva hun vil være i karnevalet i banrehagen...så da ble det prinsesse....kom ikke som noe sjokk nei :) hun har skjørt, bluse og hello kitty krone :)

Jeg spurte Tuva hva hun ville være, og da svarte hun: Flue! Jaja, det var jo litt av et ønske... Jeg begynte å tenke ut hvordan jeg kunne sy noe som lignet et fluekostyme... Men så var vi i byen på lørdag og hun fant regnbuefargede vinger, tryllestav, et strutteskjørt og diadem, så da ville hun være fe i stedet. Betraktelig enklere for meg da, hehe [:D]

ORIGINAL: Asil

Junior skal være bilmekaniker til Lynet, vesla skal ha bie-kostymet junior hadde i fjor. Hun er visst litt større enn hva han var, haha..
Det var Trym på halloween. I barnehagen til guttene feirer de ikke karneval, men de har noe som de kaller fargefest. Finner på masse moro for ungene, og så kler ungene seg opp i klær i den fargen en har fått tildelt, så da blir det røde bukser og gensere på gutta mine (det er noe barnehagen har valgt å gjøre for at foreldre ikke skal føle seg presset til å gå ut å kjøpe kostymer til ungene, samt at de slipper at plutselig så står der en unge eller to og er leis seg fordi at de ikke har kostyme enten for at foreldrene har glemt det eller har valgt å ikkje kjøpe....

Det hørtes lurt ut, Tjukkebollepus!!
Her skal Marie SELVSAGT være prinsesse, nærmere bestemt prinsessa fra Herlig Land.. Så i tillegg til rosa kjole og diadem, må hun ha rosa sekk og rosa badering[8D] Og så har ho bestilt mascara og leppestift [&:]
Kristoffer skal være klovn, har funne no klær i forskjellige farger, og så har vi kjøpt klovneparykk og nese med "tute" i ... får vi se om vi får på han noe av det [;)]

ORIGINAL: moskata

så tøff Mia ble,Isak skal på karneval i morgen og han skal være Emil i Lønneberget,han digger Emil,jeg skalvære snehvit[8D][8D]

Bilde, takk! [:D]

Junior skal være bilmekaniker til Lynet, vesla skal ha bie-kostymet junior hadde i fjor. Hun er visst litt større enn hva han var, haha..

Var jeg ikke fiiiiin[8D][8D]

Bilde, takk! [:D]

Var jeg ikke fiiiiin[8D][8D]

Nyyyyydelig! Er forelska jeg nå! [:D]

så klart du blir forelsket i sleveste snehvit,men de 7 dvergene og prinsen glimret med sid fravær[:)]

hihi...tøffaste Sjørøveren!!! Og flottaste Snehvit [:D]

Racerbilkjører

Back
Topp