Karneval

tosmå*

Glad i forumet
Når er det? er det en fast dato eller varierer det? Skal sy kostyme til prinsessen tenkte jeg[;)]

I Marcus sin bhg er det 19 februar. Kan hende det varierer men jeg vet ikke.

Nathalie vil være askepott!! Har fått masse fine stoffer og mønster i fra stof og stil i dag. Håper jeg får til å sy den så den blir litt fin[8D]

Her ahr de ikke karneval i barnehagen - vet ikke hvorfor jeg? Er det en hedensk skikk?? 

Pleier å være en eller annen gang i februar her [:)] Julie fikk endel kostymer som mine fettere har brukt, så kan være sjørøver eller drage, også har vi selvsagt en skikkelig prinsessekjole da[:D]

I bhg til Mina er det fredag den 5 februar. Mina skal være marihøne[:)]

ORIGINAL: oslojente1980

Monicabebe: Kan du gjøre meg en tjeneste, væææææær så sniiiiiiiiill?[8D] Når Mari blir så stor at hun skal på karneval, kan du ikke kle henne ut som en marihøne da?[:D][:D][:D]

I barnehagen til Leah og William er det den 12 [:)]
Leah klarer ikke helt bestemme seg for om hun vil være Prinsesse eller Marihøne, men det finner hun nok fort ut [:D] Tenker nok William blir Kaptein Sabeltann, eller elefant som Leah har funnet [8D] Han skal få titte litt selv [:)]

Fastelavn flytter seg som påsken og er styret av første nymåne etter vintersolhverv. Så den oficielle fastelavnssøndag er 14. februar, fordi fastetida har en vis lengde (40 dager) som skal være unnagjort før påsken. Hilsen Kirken, Den norske[8D]

De har ikke karneval i barnehagen til Thea,
der har de pysjfest i stedet for...[:D]

Her har de ikke karneval i barnehage - men de for tiden Kardemommeby som tema, og da skal de ha en dag der de skal kle seg ut og feire "kardemommedagen"[:D] (18. feb).

På SFO der jeg jobber skal de har karneval 16. februar[:)]

Fant ut at de skulle ha 12.februar her. Så nå må jeg henge i visst kostymet skal bli ferdig[&:][:D]

Her skal de ha karneval 12 februar.
Elias skal være en bie, og Sander skal være Sabeltann [:D]

Christian skal ha karneval den 12 feb
De har tema Pulverheksa.
Har ikke helt bestemt hva chr skal være enda.
Tyv eller krokodille

Han her vil være krokodille, men ikke funnet noen kostyme på norske sider... så jeg har bestilt på e-bay... satser på det kommer i tide... (nei, jeg kan ikke sy [:)][8D])

Her skal de ha karneval den 18. februar [:)]
Linnea har egentlig bestemt seg for å være Pippi Langstrømpe,
men det kan jo fort bli noe annet [;)]
Vi får ta turen og se en dag.

ORIGINAL: Sanderogeliasmamma

Her skal de ha karneval 12 februar.
Elias skal være en bie, og Sander skal være Sabeltann [:D]

her også.. malin skal være askepott da.. [:D]

ORIGINAL: namba

Monicabebe: Kan du gjøre meg en tjeneste, væææææær så sniiiiiiiiill?[8D] Når Mari blir så stor at hun skal på karneval, kan du ikke kle henne ut som en marihøne da?[:D][:D][:D]

Jooooo!

Hadde ikke tenkt på det før nå. Men hun må jo bli marihøne. Mormoren min er litt dement, og hun kaller henne jo konsekvent for marihøna, hehehehe

ORIGINAL: monicabebe

ORIGINAL: namba

Jooooo!

Hadde ikke tenkt på det før nå. Men hun må jo bli marihøne. Mormoren min er litt dement, og hun kaller henne jo konsekvent for marihøna, hehehehe

[:D][:D] Jippi![:D][:D]

Vi kjøpte kostyme greier på Fredag, så William ville være Pusekatt og Leah skal være prinsesse [:)]

Back
Topp