KARNEVAL

*Lavendel*

Glad i forumet
Har dere hatt karneval i barnehagen?
Vi har det på fredag, så lurer på hva jeg skal kle henne ut som....:)
Hva kledde dere barna deres ut som?

Vi skal ha på torsdag og jenta mi skal være elefant [:D] (var pappaen som fikk oppdraget med å kjøpe kostyme)

ORIGINAL: Maur Asto

Vi skal ha på torsdag og jenta mi skal være elefant [:D] (var pappaen som fikk oppdraget med å kjøpe kostyme)

Ah... der har du! Tror vi sender pappa på handling...tihi[:D][:D]

kasper skulle egentlig være pingv in, men så hadde pappa bestilt en sydd fleece kose dress, som ligner litt på en fugl/krokodille, så da blir det det ;P

vi skal ha i neste uke. Da skal hun være ballerina og få ha på seg turndrakten i barnehgaen (noe hun har mast om siden hun fikk den til 2-årsdagen).

Syver sin bhg skal ha i slutten av mnd og han skal være tigergutt

Skal ha på fredag, å da skal gullhøna være marihøne[:D]

Kjøpt på extra leker for 99 kr.

Har ikke hatt enda. I fjor var hun Heffalompen en gang, og kanin en annen. Hvis det blir i år, så skal hun være Formel1-sjåfør tror jeg [:D]

Det blir sikkert bra mange fine karnevals barn[:)]

her er det på fredag, hun får være noe hun har fra før. Prinsesse, super girl , sabeltann eller drage

ORIGINAL: Tinkers :P

karneval er den 24[:)]
han skal være løve:

SÅ KJUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

her er det karneval på fredag, småen skal kle seg ut i kanin drakt

Jeg skal kle meg ut som troll i barnehagen når vi har karneval på torsdag. [:)]

ORIGINAL: RedElf

Jeg skal kle meg ut som troll i barnehagen når vi har karneval på torsdag. [:)]

Så gøy! Jeg er i komiteen for karnevalet i barnehagen. Skal selv ikke være der fro jeg skal ta synslaseroperasjon. Hadde så løst å være med på det, men jeg ser jo ikke så mye etter det!

Jeg skal være palmetre... Brune klær, litt grønt papir og noen ballonger på godet. Jada, blir så fin atte! Jeg er imot å kjøpe karnevalsklær til en billig penge for så å bruke dem en gang.. Må tenke på miljøet og ikke forsøple så masse. derfor prøver jeg, på tross av 0 kreativitet, å finne på kostymer jeg kan bruke mine allerede eksisterende klær til...

Pappaen hennes kjøpte tigerkostyme til henne! hun var kledd i det når hun kom i barnehagen i dag, og skulle si: Grrrrr til de andre barna, men hun ble så sjokka når hun så at alle de andre hadde kledd seg ut at hun glemte det bort [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Tinkers :P

karneval er den 24[:)]
han skal være løve:

Hvor har du kjøpt denne??

Back
Topp