Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva gjør man på vennefest?De har ikke karneval men vennefest i stedet![]()
Jeg husker ikke akkurat hva de gjorde i fjor. Men jeg tror de lagde vennearmbånd til hverandre, sang noen sanger om vennskap også var det vel noe god mat. Sikkert noe mer å. Året før hadde de trollfest hvor bhg. lagde kostymer. Storebror hatet kostymet fordi det kløddeHva gjør man på vennefest?
Ja, det er synd med sånn kjøpepress. Da jeg var liten lagde vi kostymene selv i barnehagen, og barn fra samme avdeling var det samme. Husker vi var brennmaneter og de andre var haier. Tror de små var sjøstjerner eller kråkebollerJeg husker ikke akkurat hva de gjorde i fjor. Men jeg tror de lagde vennearmbånd til hverandre, sang noen sanger om vennskap også var det vel noe god mat. Sikkert noe mer å. Året før hadde de trollfest hvor bhg. lagde kostymer. Storebror hatet kostymet fordi det kløddeÅrene før det igjen var det karneval men de har sluttet med det pga. kjøpepress. Forståelig i og for seg.
De hadde hengt opp lapp idag. Skal ha stasjoner med å male hendene sine på et stort ark (alle sammen på samme ark), male hjerte på hånda, disco + en ting til som jeg har glemt. Pølser med spagetti inni til mat. Er på Fredag. Storebror gleder seg, lillebror gir blaffen. Han gleder seg mest til i morgen. Da kommer Sjogg!Ja, det er synd med sånn kjøpepress. Da jeg var liten lagde vi kostymene selv i barnehagen, og barn fra samme avdeling var det samme. Husker vi var brennmaneter og de andre var haier. Tror de små var sjøstjerner eller kråkebollerSå var temaet havet. Veldig fint å gjøre det på den måten, for da kan man involvere barna mye mer. Så blir det litt mer læring i det også. Men det krever jo et engasjert personale som gjerne har litt håndarbeidskunskaper.
Her er det karneval på fredag, Sjogg kommer dit da ogsåDe hadde hengt opp lapp idag. Skal ha stasjoner med å male hendene sine på et stort ark (alle sammen på samme ark), male hjerte på hånda, disco + en ting til som jeg har glemt. Pølser med spagetti inni til mat. Er på Fredag. Storebror gleder seg, lillebror gir blaffen. Han gleder seg mest til i morgen. Da kommer Sjogg!![]()