Karneval

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Hva skal barna kle seg ut som?

Vet ikke om det er karneval, men har kjøpt tigerdrakt på halv pris på kappahl
ImageUploadedByBV Forum1453959833.270216.jpg
Hvis det er karneval maler jeg henne som tiger i ansiktet i tillegg.

Synes sånne humler/bier/marihøne-drakrer er så søte på de små, men er ikke sikkert det er karneval her så...

Aner ikke om det er karneval, var det i fjor, da hadde han på supermannpysj.

Vet heller ikke om det er karneval... Er det det så får vi finne på noe. Sjekke om kanindrakten fra i fjor passer feks.

På småbarn i storesøster sin barnehage er det bamsefest.Så der får de kle seg ut som bamser,og ha bsmser med.Ellers får de la kostymet bli hjemme:-) kjempe fint syns jeg:-)

Katt, holder på å sy kostyme.
Karneval er ganske stort her, så det blir gøy :)

Min tante skal sy kostyme til han så vet ikke hva hun syr enda ;)

Jeg har lurt lenge på hva vi skal finne på, synes sånt er gøy! Men hun liker ikke å ha noe på hodet, og kan ikke se for meg at jeg får malt henne i ansiktet.
Pappaen har akkurat vært i England og kjøpt fotballdrakt til henne, så da tenkte jeg hun kan være fotballspiller:)

De har ikke karneval men vennefest i stedet:)

De skal feire karneval og bursdagen til Amélie på samme dag i bgh :)
Aner ikke hva jeg skal finne på når det gjelder kostyme enda.

Her er dyrene i Afrika tema for tiden så N skal være løve og mellomste skal være løvinne. De lager kostyme i bhg, og vi tar bare med noen passende klær. N måtte ha en hvit t-skjorte med som han har malt på:)

• Liker
Reactions: EJ
Hva gjør man på vennefest?
Jeg husker ikke akkurat hva de gjorde i fjor. Men jeg tror de lagde vennearmbånd til hverandre, sang noen sanger om vennskap også var det vel noe god mat. Sikkert noe mer å. Året før hadde de trollfest hvor bhg. lagde kostymer. Storebror hatet kostymet fordi det klødde;) Årene før det igjen var det karneval men de har sluttet med det pga. kjøpepress. Forståelig i og for seg.

Jeg husker ikke akkurat hva de gjorde i fjor. Men jeg tror de lagde vennearmbånd til hverandre, sang noen sanger om vennskap også var det vel noe god mat. Sikkert noe mer å. Året før hadde de trollfest hvor bhg. lagde kostymer. Storebror hatet kostymet fordi det klødde;) Årene før det igjen var det karneval men de har sluttet med det pga. kjøpepress. Forståelig i og for seg.
Ja, det er synd med sånn kjøpepress. Da jeg var liten lagde vi kostymene selv i barnehagen, og barn fra samme avdeling var det samme. Husker vi var brennmaneter og de andre var haier. Tror de små var sjøstjerner eller kråkeboller:) Så var temaet havet. Veldig fint å gjøre det på den måten, for da kan man involvere barna mye mer. Så blir det litt mer læring i det også. Men det krever jo et engasjert personale som gjerne har litt håndarbeidskunskaper.

Ferdig med kostymet i dag, skal brukes på karneval i sjømannskirka i morgen.

Barnehagen på fredag og i sameiet på lørdag. Får brukte det godt mao ;)

841de12c5fbcef2d42b8fdb8f1b6f2a4

Blei denne, kostet 120 kr, regner med han ikke vil ha på hatt, men tegner en rød nese hverfall ;)

Ja, det er synd med sånn kjøpepress. Da jeg var liten lagde vi kostymene selv i barnehagen, og barn fra samme avdeling var det samme. Husker vi var brennmaneter og de andre var haier. Tror de små var sjøstjerner eller kråkeboller:) Så var temaet havet. Veldig fint å gjøre det på den måten, for da kan man involvere barna mye mer. Så blir det litt mer læring i det også. Men det krever jo et engasjert personale som gjerne har litt håndarbeidskunskaper.
De hadde hengt opp lapp idag. Skal ha stasjoner med å male hendene sine på et stort ark (alle sammen på samme ark), male hjerte på hånda, disco + en ting til som jeg har glemt. Pølser med spagetti inni til mat. Er på Fredag. Storebror gleder seg, lillebror gir blaffen. Han gleder seg mest til i morgen. Da kommer Sjogg! :D

De hadde hengt opp lapp idag. Skal ha stasjoner med å male hendene sine på et stort ark (alle sammen på samme ark), male hjerte på hånda, disco + en ting til som jeg har glemt. Pølser med spagetti inni til mat. Er på Fredag. Storebror gleder seg, lillebror gir blaffen. Han gleder seg mest til i morgen. Da kommer Sjogg! :D
Her er det karneval på fredag, Sjogg kommer dit da også:)

Back
Topp