Karneval??

*MissMe*

Gift med forumet
Hva skal ungene kle seg ut som på karneval i bhg?? (For de som har sånt..)

Snuppa her elsker Tingeling så hun skal ha strutte-tyllskjørt, vinger og tryllestav!![:D]
Er karneval neste fredag![;)]
Blir vel å tvinge det på henne på morningen...[8D][8D] Haha...

Hun har heksekostyme og snøhvitkostyme (arv etter storesøster), så det blir det HUN har lyst til! [;)]

ORIGINAL: *MissMe*

Hva skal ungene kle seg ut som på karneval i bhg?? (For de som har sånt..)

Snuppa her elsker Tingeling så hun skal ha strutte-tyllskjørt, vinger og tryllestav!![:D]
Er karneval neste fredag![;)]
Blir vel å tvinge det på henne på morningen...[8D][8D] Haha...

HAHA samma som mi gitt [8D] Alt kjøpt på HM, hun digger de! Nå henger vingene som pynt over senga og hun er sååå stolt vettu! [:D] SKulle laste opp bilder.. men for store for imageshack [>:]

Vi har også vingene hengende på rommet, men rett som det er så skal hun leke med de!![;)]
Hun vil nok gjerne ha det på når hun kommer i bhg..[;)]

Mali var Pippi på karneval[:D] Plukka det ut selv, men nekta å ta det på seg på selve dagen. Jadda.

Theodor skal være Kaptein Sabeltann.....finnes ikke noe alternativ....Oliver blir nok en liten mini pirat siden han skal gjøre alt som storebror gjør.....så søt[:)][:)]

Magnus han var apekatt [8D]

Ådne skal være cowboy! I morgen[:)]

Skjorte og dongeribukse, vest og cowboyhatt.[:)]

Her er det karneval på fredag.. Har et indianerjente-kostyme liggende etter nyttårsaften, så blir nok det! [:)]

Ida sin barnehage hadde karneval i forrige uke. Hun ble tvunget inn i en Tigergutt-drakt hun hadde fått til jul (hun elsker Tigergutt), men nektet å ha på seg Tigergutt-lua. Hun har vært strålende fornøyd med den siden det, og vil helst ha den på hver dag[:D]

no idea!! Hun får velge seg noe på lekebutikken imorgen, karneval på fredag [;)]

og hvem er det som går rundt med cowboyhatt?? det er nok meg.. håper han vil ha den på segi barnehagen. 

torje skal være klovn, men jeg lurer på hvordan jeg skal få rød nese på han ..
skal lete etter den røde lebestiften min.

Her hadde ikke de små karneval, men fargefest. De skulle kle seg i enten gule, røde eller blå klær (de har om primærfargene nå) Men Nora ble dessverre syk.... Hun skulle kledd seg i blått....

Tuva hadde karneval da, og var Askepott [:)] (hun er over middels interessert i prinsesser....)

ORIGINAL: tingeling1

Her hadde ikke de små karneval, men fargefest. De skulle kle seg i enten gule, røde eller blå klær (de har om primærfargene nå) Men Nora ble dessverre syk.... Hun skulle kledd seg i blått....

Tuva hadde karneval da, og var Askepott [:)] (hun er over middels interessert i prinsesser....)
vet du hva, jeg syns faktisk det er kjempefint med fargefest! og at noen barnehager og skoler lager masker eller etteller annet i barnehagen/skolen. For dette med karneval er nesten blitt et sånt gruppepress, og ikke minst et økonomisk press. Det er ikke så lett og finne tid og kreativitet til å få til en fin kostyme som ikke koster mye penger, og når du kjøpe på leketøysbutikken er det jo svindyrt!

ORIGINAL: Reinbue

ORIGINAL: tingeling1

vet du hva, jeg syns faktisk det er kjempefint med fargefest! og at noen barnehager og skoler lager masker eller etteller annet i barnehagen/skolen. For dette med karneval er nesten blitt et sånt gruppepress, og ikke minst et økonomisk press. Det er ikke så lett og finne tid og kreativitet til å få til en fin kostyme som ikke koster mye penger, og når du kjøpe på leketøysbutikken er det jo svindyrt!

Enig! Jeg syns det var kjempefint å ha fargefest [:)] Ikke noe kjøpepress. Tuva hadde en Askepott-kjole fra før, så vi kjøpte ikke noe nytt pga karneval.

Her skal de ha karneval i morgen. Barnehagen har hakkebakkeskogen som tema denne måneden, Så de skal kle seg ut som dyrene i boken.  Barnehagen har laget ører og haler og så skal de ha på seg klær i samme farge som dyret de er :)

ORIGINAL: Mamma til Isak

Her skal de ha karneval i morgen. Barnehagen har hakkebakkeskogen som tema denne måneden, Så de skal kle seg ut som dyrene i boken.  Barnehagen har laget ører og haler og så skal de ha på seg klær i samme farge som dyret de er :)
igjen, kjempesmart!! ;)
blir litt irritert på barnehagen til guttungen som ikke har laget noe sånt opplegg :P

Her hadde snuppa fått Ole-brumm-drakt av pappaen sin, så da var hun en nydelig liten bjørn på karnevalet de hadde i barnehagen i går. Hennes første karneval [:D]

Back
Topp