Karneval

sjukesøster

Forumet er livet
Ka kostyme skal dei små ha på sej på karneval i bhg? [:)] kom gjerne med bilde [:)]

V skal være marihøne :)
Har ikke bilde, kostymet er hjemmesydd og lånt.

Har ikke hørt noe om karneval i bhg ennå, men sannsynligvis så blir det enkelt og greit en united-spiller ;)

Ugh.......vår bhg skal ha Astrid Lindgren karneval........er så håpløst at jeg nesten blir sur av å tenke på det!

Vi kjøpte inn Michael J kostyme til eldsten og cowboyklær til mellomsten....og senere den dagen henger den forbanna lappen om karnevalet på døra i bhg......møkk[8|]

æ handla  kostymer på ebay. Storebror bli en tiger, lillebror en frosk

I barnehagen til snuppa og meg har vi valgt å ikke ha karneval[:)] Vi har heller "Hold-på-hatten-fest" hvert år, der barna lager sin egen hatt som de bruker, også har vi fellessamling, god mat osv[:)] Vi slipper kjøpepress, at noen føler seg utenfor pga at de ikke har kostyme, og at det dukker opp 80 spidermaner og prinsesser, en veldig ålreit tradisjon som det virker som både foreldre og barn setter stor pris på[:)]

ORIGINAL: addi

æ handla  kostymer på ebay. Storebror bli en tiger, lillebror en frosk

tok det lang tid før det kom fram da? Fredrik skal ha karneval den 17 feb. veit ikkje om en rekk det frå e-bay da..

kommer litt an hvor dem sender fra. Så ikke bestill fra USA, men fra leverandører i Europa skal det gå greit. Vanligvis bruker pakker fra england eller tyskland litt over en ukes tid

ORIGINAL: Snickers

Ugh.......vår bhg skal ha Astrid Lindgren karneval........er så håpløst at jeg nesten blir sur av å tenke på det!

Vi kjøpte inn Michael J kostyme til eldsten og cowboyklær til mellomsten....og senere den dagen henger den forbanna lappen om karnevalet på døra i bhg......møkk[8|]

Så kjedelig da. Har ikke hørt noe om karneval i storesøs sin nye barnehage. Når pleier det evt å være da?

Vi skal ha karneval 17 februar........mulig jeg slenger sammen en kake og noen muffins og har karneval hjemme en dag, så kan kompisene til kidsa komme!

Sjukis: Hos mor på jobb hadde dem kostymer i haugevis....til og med en dinosaur og to!! Hehehhehehehhehe! Galskjønne!

ORIGINAL: Snickers

ÅH! det er så irriterende med sont! På voksenfester er det kjempe gøy med "Tema utkledning" Men barn har jo ofte kjempe lyst å kle seg ut som en bestemt ting..
som lillebroren min. han ville være spiderman! Så mamma kjøpte spidermankostyme til han og han var i himmelen!! Så bestemte barnehagen at de skulle ha SKOGEN-tema.. alle måtte kle seg ut som noke som var i skogen..

Back
Topp