Karneval på gang?

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
Isåfall - hva vil 4åringene være?

John Ruben skal på karneval om en drøy uke (ja, kansje nærmere to, når jeg tenker meg om, men ikke fullt det heller)
da vil han være: "Brannmann Sam!!.. nei, forresten.. PRINS!"
Glad for at han ombestemte seg, for BrannmannSam er nok litt vanskeligere å få perfekt til..

Håper prinsekostymet blir bra nok for han, nå, da[;)] mamma'n hans har nemlig begynt å sy, skjønner dere vel[:D]

Tenker han blir en sjønnas prins. Eira skal være prinsesse og drar ut utkledningstøy her flere ganger til dagen. Men i dag skal vi på skirenn.Olgalomi der må alle kle seg ut som gamle damer. guttene og. Vi er fembarnsfamilie i helgen og skal gjøre vårt beste for å skåre høyt på oppfinsomhet og kreativitet. hadde vert stas med en premie. Bjarte skal ha min bunad får å si det sånn:-)

|Så langt har jeg kommet nå..
Ser dere noe som mangler? Jeg vet ikke helt selv hva det er, men lurer på om noe trengs..

KJEMPEFINT fio!!!
Bukse og belte, kanskje...
Her har de gledesfest isteden for karneval i barnehagen. Noe jeg egentlig synes er utrolig godt... Da er det bare å få på mini pen-klær, slipper å være FOR oppfinnsom m kostymer og greier...

Så flink du er Fio[:D][:D] Har en her som også vil være prins , så må finne på noe lurt...

åååå så fin prins!!!

Her holder vi på med spesialagent Oso...hehee...

Hei alle sammen.
Er desverre over 2 år siden jeg var her sist [:(]
Min Christopher ville være spiderman på sin 4års dag. Ellers er d sabeltann det går i [:D]

Har flyttet fra sandes til kr.sand siden sist, iden forbindelse så håper jeg å finne igjen Linda som jeg gikk gravid sammen med i januarklubben, noen som kan hjelpe meg?

Hun bor på Sola og fikk Helene i januar 2006. Og så har hun fått en gutt til som er rundt 1 år som jeg desverre har glemt navnet på[:(].

Håper noen der ute vet vem jeg menser.

Klem fra Mona mammaen til Christopher og Christel.

Emilie va tingeling i år[:D] tingeling som e d store for tia...

Julian skal være Spiderman.[:D] Valget stod mellom Kaptein Sabeltann og Spidermann, stooor fan av begge.[8D]

Kjempeflott prins 

Mina var marihøne etter eget ønske. Men hun er så varmblodig at jeg så drakten kom til å komme fort av så hadde en prinsessekjole i sekken i reserve. Og mamman fikk rett, hadde ikke gått lange tiden før marihøna var forvandla til en prinsesse [:D]

her er det karneval først i morgen. mine 2 skal være marihøne og kanin :)

Hihi... Skriver inn nå jeg hva mine var...

Lykke fikk hvemmelaget VELDIG enkelt Tingeling-kostyme, mens
Heine skulle som så mange ganger ellers være Sabeltann...

Og må bare si... Chilla, den OSO-kostymen din var bare helt fantastisk!!!

Back
Topp