Karneval i bhg-en?

storesøster skal være pippi og lillebror spiderman. Prøvde så godt jeg kunne å få han til å velge noe annet men nei, det måtte være spiderman.

De lager kostymene selv i barnehagen og hver gruppe har som regel ett tema, så at minsten på 2 år sin gruppe har bukkene bruse som tema, så tror de skal være geitebukker, eldste vet jeg ikke enda, men nå skal de ikke ha karneval før den 24 februar.

ORIGINAL: Lisa..

Han ønsker så veldig å være Buzz Lightyear, så får prøve å finne drakta[:)]

BR-leker har Buzz Lightyearkostyme. Sjekk www.br.no så ser du hvordan den ser ut. [:)]

Min ville være Handy Manny, det ble kjøpte på BR-leker.

Bare et tips; de er litt små i str., Handy Mannykostymet er i værtfall det...

Her skal de kle seg ut med noe de har hjemme.... Men så langt så har han ikke planer om og kle seg ut...

Spideman ætter eget ønske:)

ORIGINAL: Pannekaka

Løve [:)]

Ingen som skal lage kostymene selv?

Jeg husker jeg var så stolt når jeg fikk på meg kostymet som mamma hadde laget..

Så jeg må sy Pippi-forklekjole.. Snuppa hadde selv idèen om at vi kan kjøpe en hvit strømpebukse, og male striper med tekstilmaling.. Så blir det en blå t-shirt inni den gule forklekjolen..[:D]

ORIGINAL: SuperBerta

Jeg husker jeg var så stolt når jeg fikk på meg kostymet som mamma hadde laget..

Så jeg må sy Pippi-forklekjole.. Snuppa hadde selv idèen om at vi kan kjøpe en hvit strømpebukse, og male striper med tekstilmaling.. Så blir det en blå t-shirt inni den gule forklekjolen..[:D]
Joda, kostymet skal jeg lage selv![;)]

Så god husmor er eg desverre ikkje [8D]
Men er imponert over deg [:D]

Eldste blir marihøne og yngste blir apekatt[:D]

ORIGINAL: Pannekaka

Løve [:)]

Joda. Super Mario blir laget selv.

Back
Topp