Karneval i barnehagen!

Greit!

Gift med forumet
I barnehagen, til snuppa, skal det være karneval og pølsefest fredag 15.februar. Men hva skal man kle barnet ut som? [8|]
Akkurat nå står jeg mellom kattepus og pippi, og planen er å prøve og styre utenom det man får kjøpt av "ferdigkostymepakker" fra div butikker [8|] Skal prøve å være litt mer kreativ [;)] Itte lett [&:][8D] 

[:)][8|] hvordan løser dere "oppdrag" karneval i barnehagen?
Svar mottas med stor takk [;)][:)] 

Veeeel, det ble "ferdigkostymepakke" her gitt. Ikke har jeg symaskin, ikke har jeg fantasi, og ikke har jeg stoffrester og sånt liggende heller, så det ville antagelig blitt dyrere for meg å ordne noe på egenhånd. Det eneste vi hadde hatt noe liggende av var under temaet "prinsesse", men prinsesse  er hun jo hver dag, så jeg tenkte hun fikk komme som noe annet.[;)]

Og en fordel med "ferdigkostymepakkene" er at det er ikke så mye jobb og om og men å få dette på barnet heller, enten man ordner det hjemme om morgenen eller, som jeg gjorde, i garderoben i barnehagen (det var vått ute den dagen, og jeg ville ikke hun skulle falle og få våt kostyme før karnevalet).

Isabelle ble tiger, jeg syntes jo hun var veldig søt, mens hun selv knurret og syntes nok hun var veldig skummel.[:o][;)]

Lurer på det samme selv jeg, for er vel snart karneval her også... Han er ikke glad i å kle seg ut, og enete kostymene jeg har sett er tigergutt eller Brumm... Så har faktisk lurt på å holde han hjemme den dagen jeg, finne på noe annet[:-] Sløvt ja, men med en unge som ikke liker kostymer, så får jeg et problem. Også tenker jeg at, hva hvis han kommer i bhg og ser alle har kledd seg ut og ikke han... Tenk om han blir lei seg da[&:]

Her blir snupi å gå som liten bie.[:)] Passet perfekt for ho har helt bie dilla om dagen. Alle innsekter er bie.[:)]

Hmmm..har ikke vært gjennom karneval i bhg før vi!!![8|][8|][8|]
Så jeg har ingen gode råd å gi deg![&:]

Farmoren til Emma hadde kjøpt en nydelig brun kjole med rosa prikker, alvevinger og tryllestav til Emma, så hun var alv [:)] Kjøpt på Cubus alt sammen. Kjolen var så fin at den kan brukes alene utenom karneval også.

Pippi og katt er jo ingen dårlig ide! Bie er også et greit kostyme og fikse selv. De fineste kostymene er de hjemmelagede[:D]

Jeg har tenkt litt på hva jeg skal kle gaute ut som. Foreløpig har jeg ingen ide, så det blir vel ferdigsydd på han også[8|]

her blir det ferdig sydd tigergutt-kostyme. enkel heldrakt uten for mye dill. det er hette på den men regner ikke den blir brukt. satser på jeg skal få lov til å male fjeset hans litt.

jeg har ikke lyst på ferdigkostyme, men tror nok jeg må gå for det for jeg er ikke no flink til sånt..................[8|] men har ikke lyst på noen a brum-figurene selv om de er kjempe-søte..[8|]

SLEMME BHG TIL JØRGEN!!

HAR IKKE HØRT NOE OM KARNEVAL I BHG HANS......DÅRLIG GJORT!!!!

så kan desverre ikke hjelpe deg der!!!!

det er igrunn vanskelig å finne noe som  passer. noen antrekk er jo så veldig dillete med snorer og duppedingser på .store hatter og slikt. det gidder ikke min å gå med[&:] og sånne superhelt-drakter med polstring ser bare litt rare ut igrunn. kunne vel bare ha putta han i supermannpysjen for den elsker han. synd den er i minste laget. og mange kostymer koster nærmere 300kr. syns det holder med halvparten. det blir jo som regel brukt bare den ene gangen[8|]

ORIGINAL: lillemolla

det er igrunn vanskelig å finne noe som  passer. noen antrekk er jo så veldig dillete med snorer og duppedingser på .store hatter og slikt. det gidder ikke min å gå med[&:] og sånne superhelt-drakter med polstring ser bare litt rare ut igrunn. kunne vel bare ha putta han i supermannpysjen for den elsker han. synd den er i minste laget. og mange kostymer koster nærmere 300kr. syns det holder med halvparten. det blir jo som regel brukt bare den ene gangen[8|]

På Brio-butikken her hadde de noen kostymer til de minste som kostet 150. Jeg synes også det er nok, og det var en slik vi kjøpte. Så det var ikke Tigergutt-kostyme Isabelle hadde, bare en helt vanlig, søt liten tiger.[:)] Tror merket het Toddler.

Leste over årsplanen for bhg i går, og her lager de visst  kostymene selv i bhg[&:][:)] Det skal vere karneval om 2 uker...

Back
Topp