Karnapp..*nå med bilde*

• Trådstarter Trådstarter ninni82
  • Opprettet Opprettet
ORIGINAL: Nøstemamsen

Hei !

Vi har en stor karnapp i huset , legger med bilde her. Jeg har vært i samme tenke boksen så deg i snart 6 mnd [:D][:D] Først tenkte jeg på liftgardiner , men slo det bort for det blir så fort rotete med så mange etter hverandre. Så vil jeg abselutt IKKE ha gardiner for vil at karnappen skal synes og være stua``s blikkfang , ikke noen kjedelige gardiner som fanger oppmerksomheten  [:D] (Det blir jo for gale når vi har så fine vinduer !)

Så vurderte jeg lamellgardin og persienner , havnet til slutt på persinner av ulike grunner :

Argumenter mot lamell gardiner :
  1. Lamell gardiner er noe drit å få opp (spesialsage de til vinduene + klippe trikse huff , brukte 3 timer på lamella på do sier jo sitt..[:D][:'(])
  2. Lamell gardiner tar stor plass må regne med en 5cm når dem er slått i sammen i vinduskarmen.
  3. Lamell gardinene kan ikke tas opp i ulike høyder der sola kommer , derimot det kan  persienner som kan skrus ned etter hvor mye sol som står på.Lamell er enten eller , du kan justere hvor mye sol som skal skjermes men du må ha hele for for å få funksjonen.

Så jeg sier bare heia Persienner !! De vises ikke , og er de mest praktiske i karnapp vindu + veldig barnevennlige også[;)][;)] Jeg skal ha hvite slik at de synes minst mulig i vinduet .

steik ka lekkert du har d!!!

Min svigermor har persienner inne i viduet. Fire stk.(ett per vindu)
Og på hver sin side av hele karnappet har hun panellengder til gulvet. Kjempe fint!

har du sett de nye gardinene til kirch da??

de heter pliseè.
er enn blanding av liftgardin og persienner... kjempestilige....

ellers så kan du se her: masse tips og ideer
http://www.levolor.com/

Tjihi....vi har HELT LIK karnapp[:D]

Vi har persienner i alle 4 vinduene og en panellengde på hver side!!

gardinstangen tar du på hele lengden hvis du skjønner.... sørg for at panellengden bare trenger å gå så vidt inn mot de små vinduene.,.forklarer litt rart kanskje[:D]

Takk for mange gode forslag jenter![:)]
Skal i tenkeboksen så finner vi nok ut av det etterhvert[:D]

Back
Topp