Karma?

Klatten

Forumet er livet
Tja!
For et par dager siden svarte jeg på en tråd her om hvor ofte de små sover på dagtid. Kjepphøy som jeg var svarte jeg at det er lenge til Aslak kommer til å kun sove en lur om dagen fordi han er totalt kaputt to timer etter at han står opp.
Det er det slutt på allerede! [&:] I helga har han nektet å legge seg for formiddagslur. Etter 4 timer gikk det greit, da var han trøtt, og idag sov han i deilige 2,5 time!!! Så jeg kan absolutt akseptere å redusere til 1 lur pr dag hvis han planlegger å sove såååå lenge! Da kan jeg jo få gjort ting i huset og greier [:D][:D][:D]

Gleder meg til 1 laaang lur her og(håper den blir lang)[:D]
Istede for to korte[8|]

gah,her er det 4 lurer a ca 25-30 min... og ja,jeg har prøvd ALT for å forlenge de,og for å korte ned. jeg føler alldri at jeg får gjort noe

ORIGINAL: ohBaby!

gah,her er det 4 lurer a ca 25-30 min... og ja,jeg har prøvd ALT for å forlenge de,og for å korte ned. jeg føler alldri at jeg får gjort noe

Sliiiiiiiiiiiitsomt!!! Føler virkelig med deg der! Søstra mi hadde det lilkedan med si lille snuppe og hun ville i tillegg trilles... på GRUS. KUN! (Frustrerende, hahaha vittig nå i ettertid!)

Høres absolutt akseptabelt ut [:D]
Her er det stort setten kort og en lang, eller to på ca 1 time hver.
Tenker det blir lettere å organisere dagen med en lengre dupp, så gleder meg til det [:)]

Kan tenke meg det er deilig med 2,5 time til å få gjort litt om dagen[:D]

Her har det også vært to lurer iløpet av en dag fordi hun alltid har pleid å bli kjempe trøtt etter 2-3 timer etter vi har stått opp.. MEN, det snudde plutselig på torsdag.. Nå skal hun være våken i ca 4-4,5 time før hun vil sove. Og da er det jo ikke tid til å sove flere ganger iløpet av dagen..

Back
Topp