Karmøy/Haugesund

Soul

Forumet er livet
lure litt på om me verkligen kun e 3 stk. herfra???
eg, steinbukken79 og bizarre.

eller e det flere som eg ikkje vett om?

hadde vært så koslig med ett treff her o!

Jeg og søstera mi var i Haugesund for noen mnd siden [8D] Bare på gjennomreise da... Sååå... jeg svarte ikke på spm nei... [8|][:D]

ORIGINAL: Sanka

Jeg og søstera mi var i Haugesund for noen mnd siden [8D] Bare på gjennomreise da... Sååå... jeg svarte ikke på spm nei... [8|][:D]

haha, ja men så kjekt å vite da! [:)]

Kunne alltids en eller annen gang tatt meg en dagstur til Haugesund jeg... Forhåpentligvis kunne jeg dratt med meg søstera mi også da [8D] 

HOHO!!!! meg [:D] ikkje så veldi aktiv her inne, men prøve innimellom [;)]

ORIGINAL: tinav

HOHO!!!! meg [:D] ikkje så veldi aktiv her inne, men prøve innimellom [;)]

ska sei... kor bor du da....?

karmøy [:)] kopervik

du da?

på norheim :) så har me steinbukken79 på torvastad o bizarre nord i byn [:)]

Ååååh, ja det hadde vert kjekt med et treff i Haugesund [:D]
Gjør jo ikke noe om vi ikke blir så veldig mange heller da...

heilt sant :) me kan jo venta te øve helgå og dytte litt på den, då e d kanskje flere som ser an.
så kan me finne på ein dato når me vet kor månge som har lyst på treff [:)]

Kunne alltids en eller annen gang tatt meg en dagstur til Haugesund jeg... Forhåpentligvis kunne jeg dratt med meg søstera mi også da [8D] 

ja, det hadde jo vært kjekt [:)] jeg lurte på om jeg skulle treffe dere på stavanger treff, men det ble ikke pga været. kanskje til sommeren en gang... da kan jeg ta hurtigbåten, tar kun 1 time og e fint når det e sol [:)]

ORIGINAL: Soul

ja, det hadde jo vært kjekt [:)] jeg lurte på om jeg skulle treffe dere på stavanger treff, men det ble ikke pga været. kanskje til sommeren en gang... da kan jeg ta hurtigbåten, tar kun 1 time og e fint når det e sol [:)]
Hehe, ser du hvor mye jeg aner.. Ante ikke det gikk hurtigbåt en gang. Men det hadde jo vært koselig da ! [:D] Er jo strengt talt mer som er i Stavanger enn i Haugesund... [8D][:D] Sommer hørtes koselig ut [:D]

dytter litt jeg..!

da kan i allfall jeg og bizarre møtes en dag, om du har lyst?
kanskje tinav har lyst å være med?
kan spørre steinbukken79 også, men vet at hun er ganske opptatt med skole osv.

Jeg er fra Vormedal![:D]

Jeg er fra Norheim :-) er heller ikke veldig aktiv her inne.. Reiser til Tyrkia i morgen og skal være vekke en stund, viss ikke kunne jeg også tenkt meg å være med!

ORIGINAL: Ine87

Jeg er fra Norheim :-) er heller ikke veldig aktiv her inne.. Reiser til Tyrkia i morgen og skal være vekke en stund, viss ikke kunne jeg også tenkt meg å være med!

er det du som har lille Emil??? [:)]

ORIGINAL: Lille Mollå

Jeg er fra Vormedal![:D]

så koselig da, vil du være med på et treff?

Back
Topp