KARMØYDAMER!!!!!! oppdaterad;)

tussi09

Glad i forumet
Nå er d vel på tide med et treff snart, eller hva sier dere??? Hadde d vært koslig å gå til speiderplassen på åkra??? Så kan vi grille og skravle osv.. Foreslår også parken på åkra, kommer ikke på noen andre plasser utenom kafeer da, mn er så små at d e vel ikke plass til en haug m barnevogner.

Er jo greit å få diskutert lit i fht landstreffet også. Jeg vil bestille hotell og fly snart, hadde kanskje vært gøy å reise m samme fly og ligge på samme hotell, eller?

Kom med forslag til møteplasser og tidspunkt...:)

Då snakkas m i parken bak elkjøp i mårå kl 11:) eg tar m eingangsgrill, m trenge vel bare ein. M blir 5 stk då, 6 om mammen t elise komme:) glede mg:))

Då snakkas m i

D e jo meldt knallver den kommande vekå da, så hadde vore kjekt med treff ein gong då. Sama for meg kor det e. Speidarplassen e greiast for min del med tanke på hond jaffal :p Men eg e med på alt ;) Angåande landstreffe så ska eg kaaanskje sova sjå systere te sambo, men får sjå. Hørres litt skummelt ut å komma seg ner te byen å sånn aleina o

Går jo an å møtast m ungdomsskulen og gå opp i lag...

Moradi; oki, ordne seg m taxi d vettu... Eg tenkte å bu på hotel royal christiania, dei har LO-rabatt:) og så må m vel fly m norwegians:-/ får høra om di leie ut prampack noen plass...

ORIGINAL: tussi09

Går jo an å møtast m ungdomsskulen og gå opp i lag...

Moradi; oki, ordne seg m taxi d vettu... Eg tenkte å bu på hotel royal christiania, dei har LO-rabatt:) og så må m vel fly m norwegians:-/ får høra om di leie ut prampack noen plass...

Joda, men eg e redde for taxiane o eg. Syns d e så voldsomt månge skumle mannar så kjøre di og nyhetar om voldtektar å sånn [:-] med coop-medlemskorte koste d 1500kr for to netter på hotell m/frokost :) sas da??

Ja sk sjekka sas o, mn trur norwegian har billigast... Ja eg veit coop har rabatt, mn veit kje kass hotell de har... Har budd på royalen før og var meeeeget fornøyd:) har kje du eller mannen din LO medlemskap da? Er rundt samme pris trur eg mn har kje sjekka opp ennå..:)

Sitte m iphonen, så eg komme kje vidare på coop sine sider, mannen sitte på pc'en så får kje sjekka i kveld... veit kje om dei har noge samenheng, mn sjekk d. Lure mg på om coop har plaza, mn blei kje så imponert av d hotellet eg altså... Sitte å lure på å ta mannen m og eg da... Ta d så ein tur og evt susa t tusenfryd ein tur før m fere heim på søndagen:)

Sitte m iphonen, så eg komme kje vidare på coop sine sider, mannen sitte på pc'en så får kje sjekka i kveld... veit kje om dei har noge samenheng, mn sjekk d. Lure mg på om coop har plaza, mn blei kje så imponert av d hotellet eg altså... Sitte å lure på å ta mannen m og eg da... Ta d så ein tur og evt susa t tusenfryd ein tur før m fere heim på søndagen:)

Det e jo ein ide. Kanskje han min og konne tenkt seg å vore med. Alltid kjekt med ferie [:)]

Forresten, onsdag hadde vore ein fine dag for treff. Ska ikkje blesa helle då seie vermeldingå [:D]

Passe fint for mg, mn syns d va liten respons her.. Hadde jo vore kjekt om ennå fleire ville vara m... Eg kan høra m trico jaffal.. M e jo fleire karmøydamer enn fira stk vel!!??

Hadde jo vore kjekt om mannen din o va m da, så konne dei tatla når m e på treff:)

Passe fint for mg, mn syns d va liten respons her.. Hadde jo vore kjekt om ennå fleire ville vara m... Eg kan høra m trico jaffal.. M e jo fleire karmøydamer enn fira stk vel!!??

Hadde jo vore kjekt om mannen din o va m da, så konne dei tatla når m e på treff:)

Eg, deg, mitsukai, seadragn, sukkerklompen, trico.. e jaffal me så e mest aktive her på november. Sikkert flære o da, men det e dei eg har lagt merke te [8D]

Eg kan var me eg og. Kjekt hvis me konne møttest ein plass å gått t speiarplassen (f.eks) i lag, sie ikkje adle vett kor det e.. Evt. konne me grilla el. noge?
Passe kvar dag for meg trur eg.
Karmøydamer ellers eg vett om e mammaiår, rebekka09, åsle, mammen t elise..

Håpe de ser tråden då, og hive seg på... Ska m prøva på onsdag då da? M værforbehold... Pøsregn=avlyst:) då tar m m egen mat då:) m må ha m eingangsgrillar og.. Ska m møtas m ungdomsskulen då, elle på stall frisk??

For min del hadde det vore greit me stall frisk, men e me fleirtalle.. Kl.slett??

ORIGINAL: Trico

Kan gi beskjed t mammaiår å mammen t elise eg då.. 

Heisann!
Eg e blitt informert :) Men ska nok på jobb på onsdag - men om dokke ska ha ein aen gong så e eg me så sant d passa :) Hørtes knall kjekt ut d!

Va jo dumt at d kje passa for deg mammaiår, e d nogen dagar så passe bedre for dg?? Bør bli før torsdag for då kommevisst regne igjen..

Klokkeslett ja, hmmm fåreslår å møtast i tolvtiå eg då... For og imot??? Ska m møtas i stall då da??

Back
Topp