karisma fra drops

tulla29

Forelsket i forumet
noen som har erfaring med det? skal hekle pledd, og det er endel billigere enn baby merino... men loer/nupper det?

mamma har strikket meg et par lester i det til jul... nå her om dagen ble det hull i dom, så er ikke særlig sterkt. Plukker til stadighet lodotter inni lestene... ville kansje valgt et sterkere garn... :/

Har strikka et baby-teppe i det fordi de ikke hadde naturhvit i det garnet jeg skulle ha. Synes det er litt stivt og det har nuppet litt, har ikke brukt det så mye da. Hvis det er til baby ville jeg nok brukt et mykere garn [;)]

nei, det er til meg :) Men jeg elsker å kose meg under pleddet, så det vil bli mye brukt tipper jeg :p

Hvis det er til bestemorsruter hadde jeg kjøpt garn på europris eller nille, går med endel garn hvis du skal kjøpe alt [:)]

ORIGINAL: Babymario

Hvis det er til bestemorsruter hadde jeg kjøpt garn på europris eller nille, går med endel garn hvis du skal kjøpe alt [:)]

men holder deg seg bra det garnet da? Vil veldig gjerne ha litt billigere garn ja! [:D]

ORIGINAL: tulla29

ORIGINAL: Babymario

men holder deg seg bra det garnet da? Vil veldig gjerne ha litt billigere garn ja! [:D]

Jeg har heklet babyteppe med garn fra europris, trysilgarn/sportsgarn.
Det holder seg helt fint, og er deilig å hekle med[:)]

Det er jo ett garn som klør litt da, men man har det jo sjelden inntil naken kropp, så det burde vel gå greit?[8D]

Back
Topp